torsdag 30 juli 2009

Vi gjorde det!

Jag är fortfarande lite nyvaken och omtumlad efter nattens stora händelse. Stackars Ole började 8 och försvann nån gång tidigt men jag jobbar sent och fick sova ut. Ska berätta lite om min underbara gårdag...

Efter jobbet fick jag sockersug och bestämde att Ole och jag skulle ut och grilla lite marshmallows, lägga dem på kex och hälla chokladsås över dem. Smask... Det resulterade i att vi satt och pratade jättelänge i en park, med en engångsgrill och en massa socker emellan oss. Svintrevligt.
När vi var mätta på sött och lite kalla ville vi gärna hjälpa till att värma varandra, så vi gick hem till mig och slank ner i sängen. Det blev en ganska lång uppkåtning och jag ville verkligen ha honom. Han började med att lägga sig över mig och det blev en liten rad med missionärsvarianter vilket jag gillar skarpt. Det var skönt som fan, men jag ville ha det ännu skönare, så jag drog fram favoritvibratorn och lekte lite, först själv sen med Ole bakom mig i skeden. Det var då det hände. Hans fantastiska g-punktspenis gjorde en stark insats samtidigt som min klitoris fick en mycket efterlängtad behandling och detta resulterar i att jag helt plötsligt och väldigt förvånat måste stöna fram "Jag kommer!" och göra just det. Men honom i mig!!! Det är något som bara hänt en gång förut, för sex år sen, så när han kort därefter också kommit ligger jag länge och bara storflinar och fnissar över hur lycklig jag är att det gick.

Jag var verkligen inte beredd på det, men det var fantastiskt och jag hoppas att jag klarar att göra det igen nån gång.


Yippie!!!!

7 kommentarer:

SALK sa...

Grattis , klart du kommer fler gånger på det sättet. Underbart mmmm*L*

S sa...

vad härligt:D att komma med en kuk i sig är ju något av det bästa som finns=)

Michelle sa...

grattis! :)

6insthlm sa...

Härligt härligt härligt.........
och som kille är det underbart att känna fittan komma runt ens kuk....*L*

Lina sa...

Grattis! :) Hoppas att det kommer inom en snar framtid :)

Anonym sa...

Grattis, lät trevligt :)

Anonym sa...

Grattis! vad glad jag blir för din skull / niklas