söndag 12 juli 2009

Semester

Får förklara dessa dagar utan inlägg med att det blev väldigt mycket jobb och styr inför min semester nu. Ska ju till Cypern imorgon med Shandi.
Dessutom gifte dig en av mina bästa vänner igår, vilket kändes väldigt konstigt. Första gången det inte är en släkting som gifter dig. Hoppas verkligen de blir lyckliga tillsammans.

En sak som är lite trist är att det går en del svininfluensa nere på Cypern nu. Tydligen är det några svenskar som har fångat det där och de varnar andra resenärer. Eftersom sjukdomen har blivit svagare i flytten till Europa är vi inte så oroliga över det, men tänkte ändå vara lite extra försiktiga. Shandi föreslog att vi inte borde ha sex med någon. Det tycker jag kanske var något av en överdrift... Vi är ju på Cypern och det kommer inte att döda mig. Jag ska låta bli att hångla med killen som står i hörnet och hostar halsen av sig, annars är jag inte så nervös.

Ole är en kul kille. Vi passade på att ses lite innan jag stack för nu ska vi inte ses på 2 veckor. På onsdagskvällen var vi hemma hos mig och eftersom han snackat om att han ville göra det snart bad jag honom spänna fast mig. Han ville gärna och gjorde så. Vi hade redan haft lite sex i duschen så han var nog väldigt kåt redan. När jag sedan lyckades trycka mig mot honom så att han gled in i mig igen när jag låg där fastspänd blev lite mycket för honom för snart såg jag hans ansikte förändras och kände hur det ryckte i hans pung på det där sättet som gjorde mig säker på att han kommit. Jag fnissade och sa det till honom och han svarade att jo det hade han, men han var inte färdig än. Förvånad sa jag inget men lät honom fortsätta. Efter en stunds njutning till, för det var otroligt skönt, såg jag hans ansikte förändras och han kom - en gång till!
Jag som trodde att tjejer var de enda som fick multipla orgasmer, men jag hade visst fel! Haha, väldigt kul var det i alla fall. Kommer nog hinna börja sakna honom lite innan vi ses nästa gång.

Ska försöka komma till något internetcafé i veckan och skriva något, men det lär inte bli mycket. Svårt att skriva offentligt. Men jag måste komma åt en dator någon dag, för nu i veckan får jag svar från både Norge och Sverige om ifall jag kommit in på universitetet! Jag är rätt så nervös...

2 kommentarer:

Nytänkare sa...

Kul att höra om en kille som får flera orgasmer. Jag vet att det är så, jag har varit med om det, men det är inte så ofta man pratar om det. Läckert!

Anonym sa...

Ibland om man som kille inte fått utlösning på ett tag så kan man (eller åtminståne jag) få utlösning utan att få orgasm. Då är det oftast bara att köra på då man inte slaknar som man gör när man får orgasm.