måndag 27 juli 2009

Tillbaka

Är nu på plats i Oslo igen efter 2 långa veckor borta. Har verkligen saknat att vara i min lägenhet med de jag tycker bäst om - Emma och Ole.

Kom hem igår och skyndade mig in och ut ur duschen innan jag slängde på mig och tog mig bort till Ole. Han blev helt klart glad att se mig och snart låg vi nakna och svettiga bland lakanen. Första omgången blev som väntat ganska kort eftersom det var ett tag sen, men jag vet ju att han alltid är sugen på en runda till, så jag tyckte bara de va bra så att vi kunde köra på ordentligt sen. Och sen tycker jag det är så sexigt när han har det så skönt att han tappar kontrollen. Han har faktiskt sagt att han har blandade känslor när han kommer, för det är gott men han blir samtidigt besviken för då är det ju över. Ganska gulligt i mina öron.

Han har nog övat lite också, för igår gjorde han ett par saker som var nya och uppskattade. Har ju visat honom den där instruktionsvideon jag pratat om tidigare, den är helt fantastisk!

Han kom tillbaka hit igen efter att ha gjort sin trumaudition och vi fick oss en runda till. Och för att säga det milt var det verkligen tredje gången gillt! Det var otroligt skönt och inte heller otrevligt att somna med honom sen efteråt. Har saknat att ha någon bredvid mig i sängen, sover lite sämre då men så mycket trevligare ändå.

Nu är semestern slut för den här gången och jag ska snart iväg till jobbet igen. Suck. Blir säkert fint och så men jag har ju inte direkt längtat tillbaka. Snart är jag nog ändå tillbaka i gamla gängor igen och allt går som det ska. Haft en toppensommar så här långt och den är ju faktiskt inte ens slut än!

Inga kommentarer: