tisdag 7 juli 2009

Svara

Fick en kommentar i natt som jag tänkte svara på.

Michelle skrev:

Jag har också problem med att jag inte kan komma med under sex och killarna tycker att det är jättejobbigt för de känner sug otillräckliga och kassa. Vad gör du för att få dem att fatta att det är underbart iaf?

Jag har aldrig upplevt det som ett särskilt stort problem faktiskt eftersom att jag njuter otroligt mycket av sex ändå. Det är något av det bästa jag vet och som jag skrivit innan gillar jag det väldigt mycket bättre än att onanera och komma, utan tvivel.
Vad jag gör för att visa det för killarna är väl lite olika saker. Först och främst brukar jag berätta för killen innan vi har sex att jag inte kommer, så att han inte väntar sig det och blir besviken. Visst, vissa kanske tycker att då försöker han inte, men det händer också ganska ofta att killen ser det som en utmaning och försöker ännu mer.
Dessutom är det aldrig något tvivel med mig, man märker verkligen när jag njuter! Jag stönar, kastar mig, river, nyps, bits och går helt in i känslan, vilken alla hittills verkligen har uppskattat. Det lämnar ofta litet tvivel om att jag har haft det bra, när jag har det vill säga.
De gånger en kille ändå blivit osäker och undrat om min orgasm har jag helt enkelt fått förklara att det inte funkar så för mig men att jag njuter otroligt vid min partners orgasm och att min kropp är inställd på slut på lek efter utlösning. Efter det har jag i alla fall aldrig märkt att någon kille har tänkt särskilt mycket över det i negativa banor, det funkar för mig.

Hoppas du blev nöjd med svaret! :)

1 kommentar:

Ckink sa...

Det förvånar mig på flera sätt när tjejer accepterar att inte komma under sex med partner och betraktar det mer eller mindre som ett etablerat faktum. Vad tror du det beror på att du kommer när du är ensam men inte tillsammans med en partner? Jag, som är i 40-årsåldern, trodde inte att kvinnor nuförtiden, och särskilt inte unga tjejer, accepterar att inte komma med sin partner. Jag noterar att du på ett par ställen i din blogg skrier något i stil med "efter tåv timmars slit fick vi honom att komma". Honom? Dig då? Försökte han inte? Föreställ dig din egen reaktion om en man du träffade sade att "jag kommer aldrig under sex". Skulle du köpa det? ;)

Beror det på att du inte släpper löss tillräckligt med en partner eller vågar eller vill du inte guida honom rätt?

Själv är jag av den uppfattningen att så gott som alla kvinnor kan komma också under sex med en partner, om de verkligen vill. Men det kräver förstås att mannen vet vad han gör och tar sig tid och att kvinnan vågar släppa sina hämningar och verkligen VILL komma.

Det vore intressant att ta del av dina synpunkter på det här.