lördag 4 juli 2009

Förklara

Det verkar som att det är på tiden att jag kör en liten briefing i vad som har hänt och vad som händer med mig och mina pojkar. Det har kommit till en hel del nya läsare på vägen som inte hänger med, och ni andra kan kanske behöva en påminnelse. För att vara ärlig kanske jag inte förklarar allt så bra här eftersom jag tror att jag skriver mycket mer om mina tankar än det jag gör och utgår ifrån att ni vet vad jag tänker.

Eskil och jag har haft ett förhållande i drygt 1½ år. Vi är inte och har inte varit tillsammans, men vi har umgåtts mycket och betett oss som att vi varit det. Han var den första jag hade någon form av experimentellt sex med och har verkligen utvecklat mig och gett mig mycket av den starka självkänsla jag sätter stort pris på idag.
De senaste månaderna har jag blivit mer och mer osäker på honom och nu i det sista har jag insett att tiden med honom kanske är över. Jag tänder inte på honom nästan alls längre men hoppas verkligen att vi kan gå över till att vara vänner av nått slag, för han är en jävligt skön kille.

Ole och jag träffades snart efter att jag flyttade hit till Oslo för snart 10 månader sen, men vi började inte umgås förrän i början av det här året. Det startade med att han bjöd ut mig, jag blev livrädd och bangade för att sedan ta upp kontakten med honom på ett mer hanterbart sätt för mig. Vi umgicks som kompisar ett tag, låg och pratade hela nätterna och trivdes jävligt fint ihop innan vi till slut hade sex en natt. Efter det har vi träffats mer och mer och nu har vi sex väldigt regelbundet. Han har inte haft så mycket sex innan och tycker att allt med sex och med mig är spännande, vilket är en förändring för mig som har brukat känna mig underlägsen Eskil. Vi upptäcker nya saker hela tiden och som alla vet, nyhetens behag är stort.

Jag berättade tidigt för Eskil om Ole och Ole visste allt om Eskil när vi började, så jag har aldrig försökt dölja den ene för den andre, även om jag försökt hålla dem separata. De båda vet om att jag skriver den här bloggen och Eskil har även gästat, både i bild och i text. Ingen av dem har fått se bloggen, men jag har visat ett och annat utdrag av text, bild och kommentar när det har känts kul.
Jag tror inte att Ole kommer att ta någon som helst aktiv roll i bloggen, han vill inte vara med på bilder här och han är inte mycket för att skriva, så ni får nog nöja er med min bild på saker när det gäller honom.

De har varit helt okay med min relation till den andre under hela tiden kanske fram till festivalen då jag umgicks mer med Ole än jag tror både Eskil och jag hade förväntat. Han blev nog lite avundsjuk och hade sina alfa-male tendenser. Som tur är förstod Ole det gott och höll sig undan när Eskil var med, så det hela gick ganska smidigt trots allt.

Hoppas nu ni fått en lite bättre bild av hur allt ligger till och är det fler frågor som kommer upp är det bara att köra på i kommentarsfältet. Det är fint att jag får se vad jag missar!

Snart ska jag ge er de sista snuskiga detaljerna om festivalen innan jag bara måste berätta om den intensiva vecka jag haft med Ole nu. Damn!

2 kommentarer:

Christine sa...

Tack, S! ;)

6insthlm sa...

Låter som en härlig, öppen och sexuellt liv du lever...

Härligt att läsa om...

keep it up.
Puss