fredag 3 juli 2009

Tvivel

Det är egentligen allt för varmt för att skriva, men jag blev så full i skratt av en kommentar jag fick så jag ville dela med mig:

"Jag tror du bara ljuger om allt sex, eller har du bara livlig fantasi. Men det gör ju ingenting. Inga namn är ju ändå på riktigt."

Stig Helmer

Det är inte första gången min trovärdighet har blivit ifrågasatt och garanterat inte sista heller, men jag vill ändå slå ett slag för ärligheten här.
Jag har ingen gång under bloggens historia hittat på en händelse. Jag har någon gång förskönat omständigheter för historiens skull, men det tror jag bara man väntar sig. Jag misstänker att ni inte vill höra i detalj om att jag har släppt en musprutt nån gång till exempel?
Jag beklagar att mitt sexliv inte faller under det alla kallar för normalt men jag beklagar inte mitt sexliv. För att säga sanningen har jag faktiskt mer sex än vad som skrivs om här, jag brukar bara plocka godbitarna till er läsare.
Vad gäller namnet har du helt rätt, jag hittar på nicknames till alla som är med för att minska risken att någon kommer på vem jag eller de är.
(På tal om det hälsar Ole att han inte är helt nöjd med sitt nick och vill helst bli kallad Neon Tiger från och med nu. Om han frågar kan ni ju säga att jag gör det)

Det är fantastiskt kul med kommentarer och jag tackar alla er som tar sig tid till att skriva dem.
Ole hälsar här igen speciellt och är otroligt nöjd med kommentaren på det förra inlägget att han "verkar vara en gudagåva", fint sagt och jag kan inte annat än hålla med.

Jag älskar mitt sexliv och vill inte byta ut det. Ni som läser får ta bloggen för vad den är, min ventilationspunkt i cyberspace.

5 kommentarer:

Johan sa...

Jag har inte läst din blogg från början, så kan du förklara din, Ole och Eskils relation? T.ex. vet både Ole och Eskil om att du knullar båda och det är ok?

6insthlm sa...

härligt att höra och tråkigt att folk ska behöva ifrågasätta.....

en liten uppmuntran från mig är att fortsätt skriva om det du vill i ditt sexliv..... jag uppskattar att få läsa om det...

kram
BA

Ormen i Paradiset sa...

Din musprutt på webben låter häftigare än ventilationspunkt i cyberspace :) hihi

Go girl!

Lina sa...

Jag gillar din blogg. Jag tycker att du ska fortsätta med det du håller på med. :)

Håller med Eva och Adam, om att musprutt på webben låter häftigare än ventilationspunkt i cyberspace. ;)

Keep up the good work, Christine ;)

M sa...

Brukar Ole läsa din blogg? *nyfiken*