fredag 17 juli 2009

Lugna puckar

Trodde kanske jag hade fatt svar fran universitetet i Oslo idag, men nej. Ska komma pa mandag, sa hall tummarna for mig allihop!

Faktiskt fortfarande ingen action pa mig har nere. Ar lite forvanad sjalv over hur lite jag jobbar for det. Har snackat med en hel del riktigt trevliga killar, men de verkar ha haft samma installning till det som jag, att de inte tankte ta forsta steget, sa det har inte blivit natt mer an ganska intressant konversation.

Jag har i och for sig fatt en hel del riktigt daliga och nagra ganska bra raggningsrepliker. Folk har verkar ha en riktig fallenhet for det. Bland annat vann jag haromdagen ett par killars hetingtavling dar de varje gang de sag en riktigt snygg tjej maste ga fram och saga det till henne. Funka inte riktigt pa mig for ja tyckte mest de va skrattretande, men de verkade inte sa ledsna over det och var snart ivag pa nya aventyr.

Har ocksa lyckats bli bjuden pa en drink eller tva. Gillar egentligen inte att bli bjuden, men har nere kostar de sa lite och framforallt de brittiska killarna ar sa vana vid det sa det kanns ganska okay.

Nej, snart far jag fan fixa mig ett ragg. Har ju inte haft sex pa sjuuuuukt lange nu sa de ar fan pa tiden.

1 kommentar:

Br. sa...

Hej! Ny sexblogg startad av två kåta 25åringar. Välkommen att kika och lämna en kommentar, det skulle göra mig glad :)