onsdag 15 juli 2009

Svettigt

Nu ar jag nere i Agia Napa och har ar givetvis valdigt, valdigt varmt.

Vi kom i mandags och har mest legat pa stranden och stekt. Har varit ute bada kvallarna, men inte gatt ut pa klubb annu, vi har varit lite for sega faktiskt sa det har inte blivit. Dock har man anda hunnit bli ganska raggad pa. Klassikern blev att nar vi klev av planet och gick de 10 metrarna som var till transferbussen stog dar en vakt med sakerhetsvast och allt och nar vi gick forbi sa han "Hey pretty lady, I love your hair" och sa var det avklarat, forsta raggningsrepliken inom 10 sekunder efter att ja kom in i landet :)

Snackade lite med en inkastare igar, britt. Alskar att slanga kaft med dem for de vantar sig aldrig att man ska saga dumma eller grova saker, sa nar jag gor det blir de sa generade. Valdigt kul tycker jag.

Nu ska vi ivag till stranden och forsoka bli lite bruna, fast jag blir mest rod faktiskt. Javla albinogener...

Btw, till dig lasare som vill ha kissbild. Far gora dig besviken med att det inte kommer komma. Ar helt enkelt inte min grej. Kul om du fortsatter lasa, men gor du inte det far jag val tacka for den har tiden :)

5 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Låter inte dumt, men solen är här idag. Jag ska ligga smekande på vägarna.:)

Mr M o Selene sa...

Du får ha en riktigt bra semester Christine. Både Mr M o Slynan ser framemot att läsa om detaljer från semestern senare.
Det är lite jobbigt att skriva o sköta en blogg från internet cafér provade ju det i några veckor i vintras.

Se till att göra mycket syndiga saker därnere. Det kan behövas ibland.

Tack för att du inte lägger upp kissbilder. Det visar på klass från dig.

Soliga hälsningar från ett för tillfället soligt Sverige.

Mr M o Slynan

T.O sa...

hej. om du gillar att kolla på, så skulle jag gärna vilja prova att visa upp mej i webcam. En fantasi som jag burit på länge och som tänder mej. Vill du?

kitkat sa...

låter hett

T.O sa...

Vad låter hett?