onsdag 22 juli 2009

Värt att prova?

Jag har aldrig provat att ha sex med penisring. Alltså inte bara en penisring då utan en sån som har lite vibration igång för tjejens njutning också.

Ole fick ett tips av en kompis för inte så länge sen om en som fanns på kondomeriet, vet inte helt vilken de va men Ole sa att han nog tänkte köpa en och prova. Kan ju faktiskt va lite spännande, även om jag inte direkt kommer komma av det.

Vad säger ni flickor som provat? Gör det upplevelsen bättre eller blir det bara ivägen och irriterande?

4 kommentarer:

Lina sa...

jag älskar att du uppdaterar mycket oftare nu. :) Jag har dock aldrig provat penisring överhuvudtaget, min sambo är bra utan hjälpmedel ;)
Älskar din blogg!
Keep up the awesome job!

Anonym sa...

Jag har provat, inte med en utan två. Den gör ingen som helst skillnad tyvärr. Oavsett det är knottror på eller om den vibrerar. Kanske om mannen är grov och den hjälper till att han på så sätt ska hålla sig lite längre, men vibrationerna kommer ytterst stötvis, som man kan vänta sig då det liksom är grejen med penetreringen att den åker ut och in. ;) För lite vibration för att göra skillnad för mig och ingen skillnad för någon av männen. MEN, att prova nytt i sig, oavsett det funkar eller ej, är något jag rekomenderar. För i spänningen att prova denna lilla grej kåtade vi upp varann otroligt så testa för guds skull, testa! ;)

Anonym sa...

Jag har prövat penisring med vibrator. Profil säljer ett kondompack som innehåller en liten ring med vibrator. Paketet heter typ "good vibrations". Jag och flickvännen uppskattade den inte särskilt mycket egentligen. För henne var det ganska svårt att få den att träffa rätt "in action", dessutom vibrerade den för svagt. För min del fungerar det bättre med en tjockare/ kraftigare ring - vibrator är inte lika viktigt som hur kukringen känns när den är avstängd, även om lite vibb lätt kan kännas härligt..

Sextankarnas sa...

Sv.Tack, ska checka in och ta mig hem och stänga av den bärbara nu.