måndag 20 juli 2009

I'm back!

Tillbaka i kylan, regnet, rusket och älskar det. Fast hade älskat det ännu lite mer om jag inte var tillbaka i Sverige utan i Norge. Saknar min lägenhet, min sambo och min Ole.

Får göra er alla lite besvikna med att jag faktiskt hade noll sex på min sexiga resa till Cypern. Är ganska förvånad själv, fast kanske mest över hur lite jag bryr mig om det faktumet. Det var helt enkelt så att ingen intresserade mig nog för att ge det ett försök och då tänker jag ju inte försöka ha sex med någon bara för sexandets skull, inte så jag jobbar.

Tänkte dock i brist på annat snusk berätta om en kväll som utspelade sig på exakt samma ställe för snart exakt ett år sedan. För er som läste min blogg redan då, om det finns några sånna, har ni säkert läst det innan men jag räknar med att ni har lite halvdåligt minne.

Andra dagen på resan träffade jag en otroligt söt och trevlig brittisk kille som hette David. Han var charmerande som få och jag föll rätt snabbt för det. Dock blev det ingenting den kvällen, han smsade mig och ville gärna att jag skulle komma ut, men det blev nej från mitt håll.
Nästa kväll träffade jag honom igen. Han kysstes som en gud och gav komplimanger utan dess like. Som inte särskilt bortskämd svensk sög jag åt mig bäst jag kunde och njöt i fulla drag.
När natten blev sen och vi mer och mer kåta kom den stora frågan; vart fan kan man knulla?
Shandi och jag hade bestämt att vi inte skulle ha sex på vårt hotellrum, så det gick inte och hans lägenhet var full med folk för kvällen. Till slut såg vi inga andra alternativ än att göra det som de flesta fnissar och pratar om - vi gick till stranden.
Först blev det lite bad i bara underkläderna och kyssandes och smekandes i vattnet, härligt. Jag älskar vattenhångel. Speciellt mitt i natten. Precis som de andra par som skymtade i mörkret drog vi oss sedan upp på stranden, letade upp den mest bekväma strandstolen och satte igång.
Jag minns inte så mycket detaljer faktiskt, utom det här; jag stog på alla 4 och han stog bakom och tog mig. Då hör vi ett annat par komma gåendes. Man ser att de kommer åt vårt håll men har kanske inte riktigt sett oss än men det är inte långt kvar. Jag tänker så fort jag kan men kommer fram till att det kommer inte bli mindre pinsamt om vi slutar, så jag säger till honom att bara strunta i det och vänder bort ansiktet från dem. De går förbi och jag hör tjejen skratta och oja sig, men mycket riktigt ser vi dem snart på en stol inte så långt bort, de är i full gång de med.

Det var den första av en liten rad kvällar vi träffades den veckan. Jag hade nästan önskat att han skulle va där i år också, men nej. Han är nu i Malaysia och jobbar, en riktig äventyrskille.

Inga kommentarer: