söndag 5 juli 2009

Festival 2.0

Dag 4 på festivalen var en svettig dag, precis som de andra. Framåt eftermiddagen fann Ole och jag att vi åter igen lyckats bli ensamma och gick en promenad genom Borlänges stad. Vi kom snart till baksidan av festivalområdet där det var väldigt folktomt. Efter att ha utbytt lite blickar och leenden smög vi oss in i ett buskage och var snart igång.
Ole la sig ned på marken och jag fick fram hans härliga penis. Jag runkade honom samtidigt som jag fixerade min kåta blick i hans, älskar att se honom i ögonen när han njuter. Eftersom det var ganska dåligt med plats och egentligen inte ett så trevligt ställe lät jag bli att krångla av mig shortsen och lät detta bli en stund för bara honom. Jag satt över honom och runkade ända tills han kom rakt ut på marken.
Det var först när vi kom ut ur buskaget vi insåg hur jävla myggbitna vi blivit. Isch.

Dag 5 och jag vill verkligen knulla honom. Medan vi sitter bland våra vänner sänder jag ett sms:
"Jag vill smita iväg med dig senare så att vi kan ligga och tokhångla i ett tält!"
Jag ser hur han tar emot smset, läser det och ler för sig själv. Efter ett par minuter får jag svaret:
"Det skal vi klare å fikse, den kjolen du har på gjør meg hakket villere en school girl outfiten... Kan du tenke deg!"
Ett väldigt bra svar med tanke på att jag vet precis hur mycket han tänder på mig som school girl. Vi bestämde att vi skulle försöka smita från de andra under Mötley Crue-konserten den kvällen och sticka till campingen för en härlig stund, men det blev aldrig av. Eskil hängde över mig och det blev aldrig något tillfälle. Vilket gjorde att vi fick jobba ännu hårdare för det kvällen efter.
Vi hängde med Rein hela kvällen och hade det svinkul, men till slut var klockan mycket och vi ville sexa. Dessvärre satt en massa vänner i vårt camp och trots att Oles tält stod lite utanför ringen var det svårt att komma dit oupptäckta. Till sist blev vi lite desperata och fick använda Rein som decoy för att vi skulle få en lucka att springa på, det funkade och vi kom in i tältet.
Det blev så bra som ett tältsex kan bli och efteråt låg vi glada och svettiga i varandras armar i en äcklig sovsäck. Aah, festival...
Jag sov nån timme hos Ole och tänkte sen tassa tillbaka till mitt och Eskils tält. Jag var ganska rädd att han skulla undra vart jag vart, men fick ta risken hellre än att va borta hela natten. Dock var turen med mig och när jag öppnade tältet var det tomt. Jag la mig för att sova och 30 min senare kom Eskil inragglandes. Puuh.

Jepps, det var den actionen som blev på festivalen rent sexmässigt. I övrigt är jag otroligt nöjd och hade det verkligen svinbra nästan hela tiden. Nån annan som var där jag kanske såg?

Nu när detta är avklarat kan jag börja tänka på att formulera allt det galna Ole och jag haft för oss den här veckan... Grr!

1 kommentar:

Sextankarnas sa...

Du har haft det precis som man ska på en festival.:)