måndag 6 juli 2009

Oslo-ferie

Det var egentligen tänkt att jag skulle spendera första dagarna i förra veckan i Sverige hos mina föräldrar, men på grund av tekniska problem blev det inte så och jag blev tvungen att följa med norrmännen tillbaka till Oslo redan på söndagen. Detta var dock inte så trist för det visade sig bli en riktig solsemester på hemmaplan med min nye kose-gutt.

Eftersom Oles roomie bestämt att "man" inte får ha sex i duschen eller vardagsrummet var vi ju bara tvugna att passa på när han var på jobbet. Det var härligt att komma in under duschens kalla strålat tillsammans med min heta karl den varmaste tiden på dagen, och där inne stannade vi en stund och myste innan vi sprang bort till hans säng för att avsluta.
Dock var det den dagens andra omgång som blev den riktiga åkturen. Startade i soffan och blev en fantastisk joyride, när jag red honom blev jag helt vild av njutning och visste knappt vart jag skulle ta vägen. Till slut föll vi svettiga och leende ihop.

Och så fortsatte veckan.

Förutom att vi besökte Frognerbadet, havet, gick på bio, promenerade, festade, gick på konserter och allmänt turistade i vår egen stad hann vi ha en jävla massa sex. Det föll sig så att alla våra andra vänner antingen jobbade eller var bortresta, så vi sågs varje dag och vi räknade till att vi måste ha snittat 2-3 omgångar om dagen. Klart personligt rekord!
Det var så kul att det blev lite av en varranan-gång-lycka. De andra gångerna var inte dåliga, men det var som att vi verkligen fick till det gång nr 2 varje gång.

Och så hände det otroliga. Jag har ju låtit bli att använda min vibrator ett tag för att försöka få tillbaka känsligheten, och det funkade. En dag satte jag fast honom i min säng med bojorna, spände fast en ögonbindel, runkade honom, sög honom och såg till att han var riktigt svinkåt innan jag övergav honom och lät honom bara lyssna till mig och min vibrator. Det var riktigt skönt och han var så sexig där han låg fastspänd och vred sig av kåtheten han fick av att höra mig. Fantastiskt. Så bra att jag till och med kom!
Jag trodde det knappt själv, men det var sant. Jag lutade mig fram och viskade det i hans öra och ett lurigt men nöjt leende spred sig på hans läppar. Efter det gav jag honom en körare så att han kom också och sen låg vi där, båda lika tillfredställda.

För att ni ska förstå hur otroligt det var kan jag ju säga att det där var andra gången på 4 år jag kom tillsammans med en kille! Den andra gången var för några månader tillsammans med Eskil, vilket alltså tog honom 1½ att få uppleva. Ole lyckades jag tydligen med efter bara några månader. Jag är imponerad över hur bekväm jag är med honom.

Det har varit en fantastisk vecka. Men jag måste fråga.

Skriver jag för långa inlägg eller orkar ni läsa dem?

7 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Klart jag läser, kort som långt. Kör på bara, helt underbart att läsa dina inlägg. Kram.

Anonym sa...

Jag läser hellre dina långa inlägg än de korta. De tar slut så fort. ;)

Keep going! / Lina

Michelle sa...

Jag har också problem med att jag inte kan komma med under sex och killarna tycker att det är jättejobbigt för de känner sug otillräckliga och kassa. Vad gör du för att få dem att fatta att det är underbart iaf?

Mr M o Selene sa...

Med tanke på vad du skriver om så orkar man utan problem läsa dom. Är det lite kortare inlägg blir man lurad på konfekten lite.

Anonym sa...

Fortsätt skriva långa inlägg, du är helt fantastisk! / Niklas

BjörnE sa...

De låter som om ni har riktigt skönt och trevligt tillsammans!!!!

Inte alls för långa inlägg, bara kul att läsa lite länge inlägg med tanke ad du skriver om.

Om man får önska lite så vore de trevligt att se lite fler bilder på dig och dina "äventyr"... och de vore riktigt läckert om du la upp en ljudfil, eller kanske till och med en liten film.... ;) /Björne

Halmstadman sa...

Klart jag läser. Ser alltid fram emot dina nya inlägg. Ju längre desto bättre.