tisdag 30 juni 2009

Festival

Festivalen blev helt underbar och mycket ansträngande.

För att komma in i bilden av att vara på den här festivalen får du försöka sätta er in i situationen att du är på världens mest överbefolkade och ouppfostrade camping. Du är omringad av människor med en medelålder på ca 19 år och alla har med sig alldeles för mycket alkohol. Folk kommer dit för att glömma allt vad hygien och moral heter och bara göra vad fan de känner för. I tillägg till detta är det ca 30 grader varmt varje dag, inte ett moln, inga träd inom synhåll att gömma sig under, inga hus med aircondition att smita in i och solen går aldrig riktigt ner.

Nu kan vi börja.

Tanken att jag skulle dela tält med Eskil hela festivalen ifrågasatte jag inte så långt efter att vi anlände. Vi som var där var jag, Ole, en kompis till Ole, Eskil och 5 av våra vänner från Göteborg. Jag märkte snart att jag mådde som bäst när jag var med Ole och hans kompis, som vi kan kalla för Rein. Vi umgicks bara vi tre en hel del och vi hade så jävla kul. Ole och jag är mycket mer kompisar som knullar än Eskil och jag. När jag är med Eskil är det mycket mer pojkvänskänsla och det är jag väldigt trött på, upptäckte jag.

Dag två var Ole och jag ute på en promenad. Vi blev lite kåta och bestämde oss för att försöka hitta ett ställe att busa lite på. Klockan var inte så mycket så det var alltså ganska ljust ute, men efter en stund hittade vi en lite mörk trädgård vi smet in i. Gömd bakom buskar och träd stod vi och kunde se ut på människor som gick förbi och så tyst som möjligt lirkade han in sig i mig bakifrån. Efter en liten stunds knullande vände jag mig om och runkade honom tills han sprutade ut över gräset. Busigt, spännande och Oles första gång både utomhus och ganska offentligt.

Dagen efter hängde jag en del med Eskil och jag märkte att han var på gång. Efter en massa festande och tramsande blev dagen slutligen till kväll och tältet blev så pass svalt att man klarade att vara i det. Då drog han med mig in dit för att busa lite. Det var så konstigt. Visst, vi hade sex och han betedde sig precis som vanligt bortsett att vi var i ett äckligt litet tält med en massa människor runt omkring oss, men för mig var det verkligen inte detsamma.
Jag tänder inte på Eskil längre.
Efter den omgången, som blev något av en uppenbarelse för mig, undvek jag fysiskt kontakt med Eskil så mycket jag kunde. Tydligen är min kropp mer monogam än jag visste om!

5 kommentarer:

Gbg sa...

Välkommen tillbaka! :)

Anonym sa...

Monogami är inte trist eller ospännande. Jag har tidigare i mitt liv haft många roliga förbindelser men nu är jag sedan 7 år tillsammans med samma tjej och sexlivet är nog det mest spännande jag någonsin haft. Det är dels känslosamt men samtidigt känner man varandra så pass väl att man vet exakt vad den andre vill ha, gränser etc sedan är det så enkelt med kommunikationen.
Har följt din blogg länge nu och jag tycker verkligen att Ole verkar vara en gudagåva. Jag tror du också anser det eftersom du använder så mycket fina ord då du pratar om honom. Hur du uppoffrar dig för honom och vill busa. Eskil nämner du mer som "killen med den stora kuken" men som du inte verkar ha särskilt mycket till övers för... Hoppas att allt känns bra bara, men man får då i alla fall det intrycket! slutligen vill jag verkligen rekommendera långt gångna rollspel...eftersom jag är officer i flygvapnet är det rätt enkelt för mig att inta min auktoritära roll medan vi laborerar med min sambos roll efter humör...men det är fantastiskt spännande om man lever in sig i det på allvar.
MVH
// Officeraren

Killen sa...

Peace and love borde döpas om till Stora Gökfestivalen! Har aldrig sett och hört så många människor sexa offentligt i alla buskar, gräs-släntar, trädgårdar, tält och husbilar! Underbart! Själv lyckades jag med uppdraget att få minst en avsugning per festivaldag av en ny glad och kåt tjej. Facit: 1 norska, 1 tyska och 2 svenskor. Detta utöver det svettiga sexandet i tältet med min kk-darling! En bra festival som tål att besökas igen!

Stig Helmer sa...

Jag tror du bara ljuger om allt sex, eller har du bara livlig fantasi. Men det gör ju ingenting. Inga namn är ju ändå på riktigt.

Mr M o Selene sa...

Det är bra skönt med utomhus sex som är lite halvoffentligt. Har för mig att du har antytt mer o mer att du inte har samma dragning till eskil längre under en tid nu. Ole verkar det ju inte vara några som helst fel på o bra sex är det ju att läsa om också. Fortsätt med honom o ge oss detaljer. Ha en skön sommar o se till att knulla ute med honom.