lördag 13 juni 2009

Sex på jobbet

Haha, det är inte många gånger jag skrivit inlägg på fyllan men det blev visst lite så igår :)
Hoppas ni alla blev nyfikna, för här kommer fortsättningen!

Jag tog på mig min skottsrutiga kjol och stack iväg till tåget. Åkte ut till centret där butiken ligger men eftersom jag inte hittade riktigt fick jag där ringa honom och fråga vart jag skulle. Han lät väldigt förvånad och ganska förvirrad när jag ringde, men guidade mig rätt och sa till mig att vänta utanför en dörr där. Efter några minuter kom han ut och verkade nu mer övervägande glad, han hade bara blivit stressad för att han inte var ensam på jobbet än.

Han ledde mig in genom lagret och visade mig butiken lite. Egentligen hade det mest roliga varit att ha lite sex i kassan, men eftersom det patrullerar en del väktare där så var inte det nån bra idé. Ute i personalområdet gick han vild på mig. Han tyckte det var så kul att jag var där och var så sugen på att skapa ännu trevligare minnen från det stället. Han klädde av mig till trosorna och hånglade upp mig mot de flesta väggar han kunde hitta, bland annat vid chefens kontor. Sen kom han på att det skulle va kul inne på kassarummet och vi gick in dit. Först tog han mig bakifrån med mig böjd över bordet, sen la han sig ner på golvet så att jag fick rida honom. Så körde vi ändå fram till han kom. Efteråt låg han där en stund med ett snuskigt lyckligt smil.

Det kan vara riktigt kul på jobbet ibland, tycker ni inte det? ;)

6 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Jag frös mest på jobbet natten som var och kvällen. Lyckost.:)

Ha en underbar kväll.Kram.

Lina sa...

Tänk om man vågade på sig sådana saker, det är typ sådant som man ser i filmer. :) Lät dock riktigt nice.

Anonym sa...

Jag trodde företag hade övervakningskameror haha

Kim sa...

har dom inga övervakningskameror?

Mr M o Selene sa...

Den typen av spontan sex är bra härlig. Har ju hänt att man haft sex på jobbet vid olika tillfällen.

Christine sa...

Nej det var inga övervakningskameror där bak i personalområdet. Det var synd att det var det ute i butiken, hade vart najs att göra det där egentligen :)