onsdag 10 juni 2009

Dubbelt upp

Jag nämnde ju det i ett tidigare inlägg att jag faktiskt hann med lite Ole i helgen också. Jag tror nästan jag gått och blivit sexberoende eller något, jag kan verkligen inte få nog!

På tal om beroenden har jag bestämt mig för att inte använda mina vibratorer på ett tag. Jag har blivit alldeles för okänslig och får kämpa för orgasm varje gång nu. Då är det på tiden att ta det lite lugnare och låta lilla klittan återfå sin känslighet.

Tillbaka till Ole. Jag vaknade ju som sagt hos honom i fredags och gick hem när han skulle till jobbet. På kvällen kom Eskil och helgen med honom har jag ju berättat om. Efter att jag lämnat av Eskil på busshållplatsen ville jag ringa till Ole och kolla att han var okay. Han var otroligt full dagen innan och han kan bli lite dumdristig på fyllan så det kändes skönt att försäkra sig om. Vi pratade lite och han var väldigt bakis. Hade inte varit ute på hela dagen men sa att han egentligen borde det, så jag sa att kom ut då så går vi en sväng.

Det blev en härlig promenad längs med Oslos gator och hamnar, men medan vi gick lyckades vi också kåta upp varandra rätt så ordentligt. Jag var redan kåt sen innan efter en helg med gött sex utan att få komma och han är aldrig svår att få igång så efter att båda gett upp försöken att gå skilda vägar blev det hem till honom och in i sängen.

Jag vet inte om det var för att jag verkligen ville ha sex med honom eller vad det var, men det kändes så mycket och var så skönt trots att jag haft sex med Eskil hela helgen som är större än honom. Vi körde en stund tills han kom i en skakande orgasm. Sen låg vi och pratade en stund och myste lite innan vi tänkt somna. Dock skämtade vi lite och lekte och rätt som det var hade vi sex igen! Jag var fortfarande våt sen förra gången så jag blev otroligt våt nu och han älskade det. Så mycket att han faktiskt smekte in i mig med ena handen och upp mot stjärten tills han plötsligt hade gjort det så vått där att han fick in ett finger. Det kom som en överraskning eftersom han tidigare sagt att han inte ville göra det, men glad blev jag.

Till slut lutade han sig fram och sa att han var på väg att komma och ville att jag skulle ta honom i munnen. Självklart sa jag och kröp ner. Jag runkade och sög honom tills han kom och när han var färdig såg han nästan svimfärdig ut. Helt underbart.

Det är så kul att ha sex med någon som tycker att det är så nytt och spännande! Han var ju inte oskuld när vi träffades, men hade bara haft några one-night-stands och det ger ju inte så mycket erfarenhet. Jag är alltså den första han har regelbundet sex med och det är så kul. Han är öppen för allt och är nyfiken som få. Jag älskar det.

Han jobbar kväll idag men ska komma över sen och låna lite internet. Misstänker dock att det blir en liten trevlig stund också. Han brukar ju inte va så svårövertalad...

4 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Sv.Såg att du har en sådan på bilderna hemma.

Önskar det var jag som lånade ditt internet, trevligt skrivet som vanligt.:)

lina sa...

mycket trevlig läsning, as always! :)

niklas sa...

Alltid kul att läsa din inlägg! Sen att man blir kåt också på köpet gör ju inget :)

Christine sa...

Svar: Kul att ni gillar det! Jag har väldigt kul när jag skriver :)