torsdag 18 juni 2009

Heads up

Tänkte ge er en liten förvarning på att bloggen nog kommer att dvala i lite över en vecka. Imorgon bitti åker jag, Ole och en till norrman mot Sverige och föräldrahemmet i Göteborg. Vi måste ju givetvis fira midsommar i Svealand innan vi drar på übersvensk festivalfylla i Borlänge.
Det är ju nämligen festivaldags igen och jag är mer taggad än nånsin! Peace&Love i år ska bli det bästa hittills, jag bara vet det.

Är det nån av er läsare som ska dit? Ge mig en bild eller beskrivning av utseendet så kanske jag kommer fram och raggar lite på dig när du som minst anar det ;)

4 kommentarer:

Gbg sa...

Ha en skön midsommarhelg!! :)

Sextankarnas sa...

Glad midsommar, och vi välkommen hem till Sverige åter.

Anonym sa...

Svar: Tack så mycket

Soft sa...

Härlig blogg. Blir lite kåt eller mycket. Skulle vilja visa dej i cam hur kåt jag blir. Finns det nån tjej som gillar webcam mys?