torsdag 4 juni 2009

Beställningsjobb

Det är tråkigt att vara hemma. Ole har en vanlig dag på jobbet. Går det att kombinera så att båda får ut något gott av den här dagen? Jo då...

Först skrev jag lite med honom och sen kom jag på att det kunde ju va kul att skicka en bild till honom med stringtrosorna han tyckte så mycket om. Sagt och gjort.


Han blev glatt överraskad och meddelade att det var mycket svårt att hålla minen inför kunderna efter att ha sett den bilden. Önskad effekt uppnådd.
Skrev tillbaka att eftersom jag ändå hade en massa tid på händerna och var väldigt, väldigt uttråkad kanske han ville önska en bild att få?
En stund senare kom svaret:
"Tja... Kanske du kan hjelpe meg å löse dette regnestykket? Sexy schoolgirl + strippestang = ?"
Jag kanske inte har berättat det, men Emma tränar alltså poledancing och för några veckor sen fick hon äntligen sin egen stång att sätta upp i vardagsrummet. Därav var alltså detta ett uppdrag jag nog skulle klara och även en god idé tycker jag. Han tänder ju väldigt på min skottsrutiga skolflicke-outfit så det var ingen överraskning att det var en önskan, och vem gillar inte att se någon strippa på stång?
Jag gjorde mitt bästa och så här blev resultatet:








Har inte hunnit bli något akrobatiskt underverk än, men blev ändå ganska nöjd med resultatet. Vad tycker du?

7 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Helt fantastiskt. Att jag blir sugen på dig är ingen lögn.:) Miss Wet, glöm inte den tävlingen.:)

S sa...

skitsexiga bilder:D ! skulle också vilja lära mig poledancing..=)
Kram !

Anonym sa...

så jävla najs, har du msn?

Me sa...

Jag vill knulla haha, har du msn?

Anonym sa...

Du borde ta en bild när du kissar! =)

Anonym sa...

Smalisröv där!

Anonym sa...

läckra bilder ;)