onsdag 3 juni 2009

"Åh, nej!"

Har lite mer att ge i helghistorien med Eskil, men vill smyga in kvällens äventyr med Ole emellan...

Han kom över för att tycka lite synd om mig. Dock hade ju stackarn, på mitt råd, låtit bli att runka på 5 dagar så trycket var överväldigande för honom när han väl var här. Jag tycker själv att sex blir mycket skönare om man varit lite avhållsam ett tag så jag tyckte han kunde prova det lite.
Jag trodde inte alls jag skulle orka ha sex idag eftersom jag varit helt matt av feber, men lyckades pumpa mig nog med smärtstillande och febernedsättande att jag kände mig riktigt bra. Dock fick det inte bli några kyssar, jag smittar nog ganska gott just nu.

Efter ett tag blev det ohållbart, vi måste ha sex. Speciellt Ole, pojken såg ju sprängfärdig ut! Så in på rummet och jag hade en liten överraskning till honom. Jag använder i vanliga fall aldrig string och på grund av detta är det vid några tillfällen vänner som tyckt det var kul så de har köpt mig ett par. Detta då resulterande i att jag har en liten hög liggandes som aldrig används. Nu hade jag dock fått med mig dem från Sverige och ville se vad han tyckte. Så drog på mig ett par röda spets och trippade ut till honom. Han blev glad, för att säga det mildt...

Han trängde snart in i mig och man såg på hela honom att det här var efterlängtat. Han stönade högt och sa sin första riktigt norska kommentar under sex "Åh, gud så deilig du er!"
Det var sjukt skönt och jag njöt i fulla drag när han plötligt får ett förvånat ansiktsuttryck och säger "Åh, nej!", jag förstår att han är på väg att komma och tycker att det är för tidigt så jag säger "Jo, kom!" för att få honom att förstå att det är okay, att se att han tappar kontrollen tänder mig faktiskt ännu mer och jag ser rakt in i hans ögon när han stönar ut sin första orgasm på länge.

Han verkade känna sig lite dum över att komma så fort, så jag fick försäkra honom om hur hett det hade varit. Han skulle precis gå, men kan ju inte hålla sig från att ta på mig så fort han är i närheten, och snart var han hård igen. Abstinensen gjorde honom visst vildare än jag trodde! Han ställer sig upp och smyger in den i mig och innan jag vet ordet av är vi igång igen och jag får bita mig själv hårt i handen för att inte skrika till flera gånger, vill ju inte störa Emma allt för mycket. Vi kör i positionen med mina ben på hans axlar, en av mina favoriter och det är så skönt att jag har svårt att kontrollera mig själv. När han dessutom börjar massera min klitoris blir det överväldigande. Snart blir det det för honom också och han drar sig ur och sprutar ut ännu en sats över min mage och mina bröst. Förvånad över att han hade så mycket kvar i sig, men så sa han också sen att hans pung kändes avsevärt lättare efteråt.

Härligt att han kan förvåna mig på det sättet, var inte alls beredd på en så skön stund idag. Ska försöka träffa honom lite imorgon kväll också, åka över och se hans lägenhet om jag orkar.
Till dess, god natt!

3 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Se varandra rakt in i ögonen är hett.

Anonym sa...

Grymt snyggt i röda string ;-)

Anonym sa...

Använder du folks riktiga namn här eller är de fingerade? Om de är det, hur kommer man isf på Eskil? Det är ju inte världens vanligaste namn precis? :P