fredag 5 juni 2009

Däcka

Haha, jag var nog lite tröttare än jag trodde!
Kom hem från Ole nu på morgonen. Kollade in hans nya lägenhet igår och inveg den lite. Han skulle iväg på audition till en musikskola här i Oslo idag så jag sparkade honom i rumpan nu på morgonen innan vi gick åt var sitt håll.
Så kommer jag hem och eftersom vi haft morgonsex är jag fortfarande lite kåt och kommer hem, lägger mig i sängen och vibrerar lite. Och somnar.
Nu är det fan officiellt, jag är rent professionell när det kommer till att somna under sex!

Eskil ringde just för övrigt, han kommer ikväll. Var säker på att han bangat eftersom jag inte pratat med honom på hela veckan men nej nej. Hade nästan börjat hoppas på att han inte skulle komma, det var lite konstigt mellan oss sist. Men det kanske blir bra, kanske jag behöver en helg för att förstå att jag fortfarande tycker om honom.

3 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Ha en underbar helg.!

Lina sa...

Ha en underbar helg, och ha mycket att berätta på söndag! ;)

Stefan sa...

Mer bilder!