onsdag 3 juni 2009

Utomhus

Nope, blev inte av med sjukheten under natten och är däför hemma från jobbet idag. Suger, men nu har jag knarkat upp mig ordentligt så att jag orkar skriva lite i alla fall.


På söndagen var det dags att träffa Eskil. Han var ute kvällen innan och firade att årets alla tentor var färdiga och jag var beredd på en halvfräsh heting. Fick tag i honom till slut och han bad mig komma till honom och ta med badkläder så skulle han fixa lite picnicmat. Bra idé!

Vi tog bussen ut till en sjö och gick ett tag för att hitta en lite enslig och avskild plats. Alla kläder åkte av och nakna gav vi oss på årets första badförsök. Jag klarade upp till magen, han kom faktiskt upp till halsen och vågade ett par simtag, vilken man han är! ;)
Vi fick värma upp varandra lite, få i oss en skvätt mat och sen visste vi båda vad vi ville ha...

Vi började smeka och ta på varandra och snart hade jag Eskil mellan benen, han älskade tanken på att slicka mig när det när som helst kunde dyka upp någon och se och dessutom hade vem som helst på andra sidan sjön fin utsikt över oss. Snart ville han in i mig, men där fick jag stoppa honom. Kände på mig att han hade vart slarvig och hade rätt. Måste säga att jag tycker det var dålig stil av honom att ha haft oskyddat sex med någon annan och sen inte tänkt berätta det för mig. Tur för honom hade jag varit förutseende och slängt med kondom, så på med den och in i mig. Vad hans kuk är fantastisk...

Jag red honom en stund och kände solen stråla på min kropp, jag älskar att ha sex utomhus! Sen vände vi på det och han borrade sig in i mig gång på gång ända tills jag såg hans ansikte inta det där desperat förväntansfulla och njutande uttrycket jag känner så väl. Han kom och sjönk ihop över mig.

Det hans med lite mer sex också, men det kan jag ju spara till senare.


Ole är en sötnos och ska komma hit och tycka synd om mig efter jobbet. Jag skulle egentligen åka till honom och inviga hans nya lägenhet idag, men av uppenbara orsaker blev det ändrade planer.

Det var egentligen bestämt att Eskil skulle komma och hälsa på mig till helgen, men ibland är han verkligen värdelös med planering och jag tvivlar starkt på att han faktiskt kommer. Vi får väl se!

5 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Underbar läsning, och vackra bilder som bonus. Stort tack!

Mr M o Selene sa...

Det var det jag trodde.
Dom brösten var dina och vi röstade på dig.
Bra vackra bröst med fin piercing.

Anonym sa...

Fina bröst :)

Anonym sa...

Åh, en sån vill jag ha!

Hans sa...

underbara bröst kolla gärna vår blogg