tisdag 16 juni 2009

Må bra

Jag mår nog nästan oförskämt bra. Har gjort det ganska länge nu och jag hoppas verkligen jag får känna mig så här nöjd alltid :)

Just nu går de flesta vakna minuterna till att planera, drömma och prata om festivalen nästa vecka. Jag ser så sjukt mycket fram emot det, sitter just nu och bränner samlingsskivor kategoriserade efter speldag, SÅ kul tycker jag att det är!

På sexfronten har jag också något kul att berätta. Natten efter att jag hälsade på Ole på jobbet sov jag hos honom. Vi satt uppe sent, drack, rökte, lyssnade på musik och såg på musikdokumentärer. (Det är musiknördar jag umgås med, oh yes!) En bra kväll.
Kvällen därefter blev ännu bättre. Vi var på firmafest och blev ganska fulla, sen blev det ut på krogen med lite folk från butiken Ole han jobbar i. Eftersom vi inte vill att folk på jobbet ska veta något låtsas vi inte om att vi brukar ha sex när vi är med dem. Lite jobbigt, lite kul. Efter en lång kväll drog vi hem till honom. Jag var ganska full och väldigt trött och hade väl egentligen inte tänk mig så mycket sex, men oj vad fel jag hade.

Det blev ett sexmaraton utan dess like och det var så skönt! Det är helt fantastiskt att rida Ole. Hans penis träffar min g-punkt på ett sätt jag inte varit med om innan och när jag sitter över honom och kör som jag själv vill blir det så skönt att jag nästan inte vet vad jag gör, vilket naturligtvis uppskattas som fan av han som ligger där nere. Det är också fantastiskt kul att suga Ole, kanske framförallt för att det blir så sjukt uppskattat. Jag gick ner på honom och sög en stund, men trodde inte att det var så överväldigande för honom eftersom han lät mindre än vanligt. Tänkte dock inte så mycket på det förutom att jag kanske ansträngde mig lite extra så att det skulle bli skönt. Efteråt fick jag dock höra att det var det bästa jag nånsin gjort och enda anledningen till att han inte lät var att han inte hade någon hjärnkapacitet kvar till att göra ljud. Hyffsat godkänd undanflykt måste jag säga...
Han hade väl druckit en del och fick lite svårt att komma, men efter ca 2 timmars svettande, stönande och slit lyckades vi till slut få honom att komma och efter det var vi båda helt utmattade.

Bra dag. Fantastiskt sex.

På torsdag får jag semester. På fredag åker jag till Sverige.

2 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Välkommen hem.:) Lika trevligt att kliva in och läsa om dina avsugningar, ridturer som att knulla själv.:)

Christine sa...

Hihi, smickrare där. Det har jag svårt att tro ;)