fredag 12 juni 2009

Överraskning

Ok, nu är jag lite berusad. Kom just hem från att ha druckit några öl med Emma och hennes arbetskamrater.

Tidigare har Ole och jag pratat om att det hade vart kul att ha sex på jobbet. Vi jobbar i samma kedja men olika butiker ganska nära varandra så vi har pratat lite om det. Eftersom han är arbetsledare och ofta stänger på kvällarna har vi sagt att någon kväll borde jag hjälpa honom att stänga lite...
Så idag skrev jag till honom och påminde om det. Han föreslog ikväll men jag sa att jag var upptagen eftersom jag hade planer på andra h¨ll. När dessa blev inställda berättade jag inget utan bestämde mig för att överraska honom.

Jag ska nu ta på mig hans favoritutstyrsel, min schoolgirl-outfit och åka till hans jobb. Det kan ju bli precis hur spännande som helst....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, du måste berätta hur det gick! Spännande. ;)

Sextankarnas sa...

Det var trevligt?

Välkommen till mitt jobb.:)