måndag 8 juni 2009

Komplext

Det blev en underlig helg. Jag vet inte om jag är sur på Eskil, om jag är lite trött på honom, om jag är i en svacka eller vad det är men mina känslor var blandade mot honom hela helgen. Trots, eller kanske på grund av, detta blev det en hel del sex.

Första kvällen var vi ute med ett gäng från Emmas jobb och det var riktigt trevligt. Dock var vi allt lite sugna på att va själva för första gången på flera månader, så vi drog lite tidigare. Det blev en härlig stund i sängen, men jag måste erkänna att jag inte minns den i detaljer, blev överskuggad av allt det andra.

På lördagsmorgonen blev det en mysig stund med lite vibrerande kompisar mellan lakanen. Den riktiga showen blev dock på lördagskvällen. Efter en lite blöt afton tillsammans med Ole och ett gäng av hans vänner. Det var väldigt speciellt att vara ute med dem båda, men vi tyckte nog alla tre att det var lite skönt att prova på det innan vi åker på festival ihop och allt blir väldigt intensivt. Konstigt nog verkade det som att jag var den som tyckte det var jobbigast. Det är väl speciellt eftersom jag känner lite konstigt för Eskil nu.
Anyway, nog om det tråkiga och mer av snusket!

Väl hemma tryckte han upp mig mot väggen. Jag kände att nu var det dags. Nu skulle novell bli verklighet och han tänkte utföra alla de där sakerna han skrivit om. Genast rusade blodet från mitt huvud. Där satt jag på stolen, fastspänd så att jag inte kunde röra mig, fick en kuk inkörd i munnen för att sedan få rumpan smiskad rödare än någonsin av både starka händer och stearin. Jag fick okända saker upp både där fram och där bak.
Till slut släppte han loss mig och det blev hårt knullande med starka tag om varandras kroppar fram till att han kom i en högljudd orgasm. Lovely.

Söndagsmorgonen blev bra och jobbig. Vi hade långt, långsamt sex och det var härligt. Han tog mig med långa drag i skeden och jag njöt verkligen av hans längd! Efter en stund tog jag fram en vibrator och lekte lite med mig själv, vilket han alltid älskar. Sen bestämde jag mig för att det var hans tur för lite speciell behandling. Jag tog fram en liten rosa rak vibrator, tog lite glid på den och masserade in den i hans bak. Han stönade och åmade och vred sig av välbehag och efter inte så lång tid kom han i en av hans berömda maratonorgasmer.

Ja, det blev verkligen en massa sex den här helgen!

Och då har jag inte ens nämt det jag hann ha med Ole...

6 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Du är en aktiv tjej, det gillas.:)

Lovisa sa...

hej hej, tack för en mkt trevlig blogg! Hittade en kul sexlista på en annan blogg, vore kul att se din svar hhihi kram L


BISEX

() Hånglat med samma kön
() Har tagit p nÂgon annans bröst av samma kön
() Har slickat någons bröst av samma kön
() Har fått sina bröst slickade av samma kön

() Har blivit slickad av samma kön
() Har slickat fitta

() Har knullat någon med strap on (Vaginalt)
() Har knullat någon med strap on (Analt)

() Har blivit knullad med strap on (Vaginalt)
() Har blivit knullad med strap on (Analt)

() Vill/kan tänka sig bli knullad av samma kön med strap on

() Vill/kan tänka sig knulla en tjej med stap on () ANALT () VAGINALT

() Vill/kan tänka sig bli slickad av samma kön
() Vill/kan tänka sig slicka fitta

() Har pullat någon av samma kön (vaginalt)
() Har pullat någon av samma kön (analt)

() Vill/kan tänka sig pulla någon av samma kön vaginalt
() Vill/kan tänka sig pulla någon av samma kön analt

() Har blivit pullad av samma kön (vaginalt)
() Har blivit pullad av samma kön (analt)

() Vill/kan tänka sig bli pullad av samma kön vaginalt
() Vill/kan tänka sig bli pullad av samma kön analt

() Har haft trekant med två tjejer
() Vill/kan tänka sig trekant med två tjejer

ANALT

() Har haft analsex
() Vill/kan tänka sig analsex

() Gillar analsex

() Har blivit slickad i anus
() Gillar att bli slickad i anus
() Har slickat anus
() Vill/kan tänka sig slicka anus

() Har fått ett finger/fler upp i anus
() Vill/kan tänka sig få ett finger/fler upp i anus
() Gillar att få finger/fingar upp i anus

Anonym sa...

ONANI

() Fejkat orgasm

Onanerar minst en gång om

() DAGEN () FLER GGR VECKAN () VECKAN () () MÅNADEN

() Onanerat framför någon annan

() Har pullat sig själv
Antal fingrar () 1 () 2 () 3 () 4 () Hela handen

() Har onanerat analt (med fingrar)
Antal fingrar () 1 () 2 () 3 () 4 () Hela handen

() Har onanerat analt och uppnått orgasm (med fingrar)

() Har fått en orgasm endast genom att onanera analt med en dildo
() Har fått en orgasm endast genom analsex

() Har tänkt på samma kön vid onani
() Har tänkt på flera killar vid onani
() Tänkt på en kompis vid onani

() Upplevt en fontänorgasm
() Skulle vilja uppleva en fontänorgasm
() Skulle vilja få en fontänorgasm och spruta killen i munnen

() Stönar vid onani
() Smeker brösten vid onani
() Använt andra saker (ej dildos)
VAD:

() Onanerat på jobbet
() Onanerat i skolan
() Onanerat på offentlig plats
() Onanerat med en kompis

() Fått fler än 3 orgasmer på en och samma dag (Genom onani)
() Fått fler än 5 orgasmer på en och samma dag (Genom onani)

() Onanerat till kort, tidning eller internett
() Onanerat och kollat på porrfilm

FANTASIER

() Fantiserat om sex med samma kön
() Fantiserat om analsex
() Fantiserat om trekant
() Fantiserat om en kuk i anus och en i vaginan samtidigt
() Fantiserat om gangbang
() Fantiserat om att bli knullad av många killar samtidigt
() Fantiserat om att suga många killar samtidigt
() Fantiserat om att bli våldtagen
() Fantiserat om att köpa eller sälja sex

ORALSEX

() Har sugit kuk
() Gillar att suga

() Anser dig själv vara duktig p att ge oralsex
() Har svalt sperma
() Föredrar att det sprutas i munnen vid oralsex

() Har blivit sprutad i ansiktet
() Har blivit sprutad på brösten
() Har blivit sprutad i analen

() Gillar sperma

Äckligt Ok Gott Mkt gott
(------------------------------------------------------------)

Rangordna hur du gillar att få spreman (1-5 , där 1 är bäst)

() Munnen () Analen () Brosten () Fittan () Ansikte

() Har gjort en "sperm" cocktail ( Sperma i ett glas och sedan drukit upp det)
() Vill/kan tänka sig göra en "sperm" cocktail

() Har gjort så kallad snöboll (Överför sperma från mun till mun genom att hångla med varandra)
() Vill/kan tänka sig pröva snöboll

() Har gjort creampie ( dvs när sperman rinner ut ur vagina/anus och sedan slickat upp det)
() Vill/kan tänka sig pröva creampie

() Har prövat bukkake ( att flera män samtidigt eller i följd ejakulerar på en kvinna oftast i ansiktet)
() Vill/kan tänka sig pröva pröva bukkake

Rangordna ovanstÂende (1-5 , där 1 är bäst)
() "Sperm" cocktail () Snˆboll () Creampie () Bukkake

() Har gjort en ass 2 mouth (dvs sugit kuken efter den har varit inne i analen)

() Vill/kan tänka sig göra en ass 2 mouth
() Slickat i mig sperma från någon annans kropp
() Slickat i mig sperma från sin egna kropp

Anonym sa...

BDSM

() Blivit fistad
() Försökt fistat någon
() Vill/kan tänka sig bli fistad
() Blivit bunden så jag inte kunnat röra mig
() Vill/kan tänka sig bli bunden
() Blivit smiskad
() Gillar smisk
() Vill/kan tänka sig pröva smisk
() Gillar att bli dragen i håret
() Töjt ut mig själv i syfte att se hur mycket det gick att töja
() Varit / agerat undergiven
() Varit / agerat dominant

GANG BANG

() Haft sex med 2 eller flera andra personer samtidigt
() Haft sex med 4 eller flera andra personer samtidigt

() Haft sex med fler än 2 olikna personer på en samma dag (Vid olika tillfällen)

() Har prövat gangbang (fyra eller fler)
() Vill pröva/kan tänka sig gangbang

() Har haft en kuk i anus och en i vaginan samtidigt
() Har haft en trippel, analt vaginalt och en i munnen
() Har haft tv kukar i anus samtidigt
() Har haft tv kukar i vaginan samtidig
() Har haft tv kukar i munnen samtidigt

() Vill/kan tänka sig en kuk i analen och en i vaginan samtidigt


LEKSAKER

() Äger dong
() Äger dildo
() Äger analdildo/plugg
() Äger analkulor
() Äger strap on
() Äger bröstnypor
() Äger gagball
() Äger handbojor
() Äger piska
() Äger strap on

Vilka av ovanstående skulle du kunna tänka dig att pröva
Svar:

() Haft en buttpqlug eller analdildo i mig
() Vill/kan tänka sig pröva analplugg
() Har haft en dildo i anus och en i vaginan samtidigt
() Har prövat gagball ( boll som man spänner fast i munnen)
() Vill/kan tänka sig pröva gagball ( boll som man spänner fast i munnen)


MEDIA

() Medverkat i en porrfilm (Hemmaproducerad)
() Vill/kan tänka sig göra en porrfilm (Hemmaproducerad)
() Tagit snuskiga / nakna foto på någon
() Blivit nakenfotograferad
() Prövat webcamsex
() Vill/kan tänka sig pröva webcamsex
() Sett porrfilm
() Gillar porrfilm
() Porrsurfat

Anonym sa...

ÖVRIGT

Nör förlorade du din oskuld? ( )
Hur gammal är du? ( )
Har du silicon? ( )

() Blivit slickad
() Gillar att bli slickad

Favorit ställning (1-5 , där ett är bäst)
() Rida () Missionär () Bakifrån () Sidan

() Smakat på ( eller sekret i från) mitt eget kön

() Smakat på dildo som varit inne i fittan
() Smakat på fingrar som varit inne i fittan

() Smakat på dildo som varit inne i analen
() Smakat på fingrar som varit inne i analen

() Suttit på någons ansikte
() Badat naken

() Har haft fler än 25 sexpartners
() Har haft fler än 50 sexpartners
() Blivit påkommen med att ha sex "privat"
() Blivit påkommen med att onanaera "privat"

() Rakat mitt kön (helt slätrakad)
() Är rakad

() Gillar kukar

Hur stora

Sm (5-10cm) Norm (13-17cm) Stora (19-25)
(-----------------------------------------------------------)

() Haft sex på offentlig plats
() Haft sex på en strand
() Haft sex med en kompis
() Drömt om sex med en kompis
() Drömt om sex med samma kön
() Fantiserat om nÂgon annan när du haft sex
() Haft sex i skolan
() Haft sex p nattklubb
() Haft sex p jobbet
() Haft sex på offentlig plats
() Stönar högt
() Stönar mellan
() Är tyst


Minus Plus

|---------------------------------| = Analt
|---------------------------------| = Bli slickad

|---------------------------------| = Fist
|---------------------------------| = Sexleksaker
|---------------------------------| = Onani
|---------------------------------| = Fingrar

|---------------------------------| = Förnedring/slyna/slampa
|---------------------------------| = Anonym Sex
|---------------------------------| = Bli lite dragen i håret
|---------------------------------| = Smisk/Lätta slag

|---------------------------------| = Suga kuk
|---------------------------------| = Svälja
|---------------------------------| = Kukar

|---------------------------------| = Porrfilm
|---------------------------------| = Gruppsex med tjejer
|---------------------------------| = Gruppsex med tjej & kille

|---------------------------------| = Bukkake
|---------------------------------| = Cumswapping tjej med tjej
|---------------------------------| = Porr


|---------------------------------| = Dubbelmacka
|---------------------------------| = Strap-on tjej med tje
|---------------------------------| = 69:an
|---------------------------------| = Doggy
|---------------------------------| = Benen högt på axlarna
|---------------------------------| = Rida

flickahjärtapojke sa...

Du verkar haft en grym helg! ;) kika gärna in hos oss!