söndag 2 augusti 2009

Över

Som säkert flera av er har misstänkt har det i princip tagit slut med Eskil nu. Det blev aldrig, som med alla känslor mellan oss, rent uttalat men jag är väldigt säker på att han vet det också. Senast jag pratade med honom bestämde vi att den där resan vi pratat om att göra inte skulle bli av och det var väl typ allt som sas. Det var 3 veckor sen nu och efter det har vi inte pratat över huvud taget.
Har faktiskt ingen aning om hur han känner för det. Jag vet att han tyckte om mig, men dels så tror jag inte att det var mer än sexuell och mental bekräftelse och sen tror jag att han känt det på sig en stund, så det lär inte ha kommit som ett väldigt hårt slag. Själv har jag faktiskt inte tänkt över det, kom på det häromdagen att nu är det nog slut och kände inte så mycket över det. Vi har haft otroligt bra sex ihop och jag har definitivt lärt mig mycket och har en hel del att tacka honom för, men det vi hade var väldigt ytligt och Ole fyller mer än nog det tomrum det kunde ha lämnat.
Jag tycker faktiskt att min relation med Ole är lite annorlunda än det med Eskil. Ole och jag hänger tillsammans väldigt mycket och utöver att vi har sex har vi otroligt kul ihop, vi skrattar och leker en massa och så var det faktiskt aldrig med Eskil.
Nej, eran av Eskil är till slut över. Men det gör mig inte så mycket.

Å andra sidan kommer jag alltid ha kvar den där klonen, så jag kan ju göra ett återbesök om jag får lust nån gång...

6 kommentarer:

Anonym sa...

låter helt rätt.. viktigt att ha ett kul liv också.. utanför det erotiska :o)

Nyfiken fråga.. Är det nån typ av massagestav-avgjutning av Eskils kuk..? :o) väldigt likt :o)

Christine sa...

Ja det är precis vad det är :)
Vi gjorde den med en sån där Clone-A-Willy och resultatet blev som du ser inte helt dåligt.

Haha, hade dock vart ganska kul att köpa en dildo med piercing-knoppar på! :D

Sugen sa...

Sköt om dig,det är så i livet, med och motgångar.

Br. sa...

Åh, har också en klon, men gummit räckte inte till så Tramps gummikuk blev fem centimeter för kort :) Läste efteråt att man kunde köpa mer gummi, skulle ha vetat det :)

Anonym sa...

Hejsan!

Måste säga att jag är lite smått avundsjuk på att du fick en så klockren klon..
Jag & min sambo köpte ett sånt Clone-a-willy kit men det gick rakt åt helvete. Men det var iaf en rolig upplevelse att FÖRSÖKA göra en! :) hehe

Mvh Carro
oo_baby_oo@hotmail.com

Vxxx sa...

Tänk om man skulle klona alla kukar man gillat ;-) då kunde man göra återbesök närsom *S*