torsdag 13 augusti 2009

Kan inte säga nej

Finns en jävligt bra låt av Veronica Maggio som heter Kan inte säga nej och den beskriver nog ganska bra vad många känner för den de tycker om. Kolla upp den om du inte hört den och erkänn i alla fall att texten är rå.

Så är det lite med Ole och sex för mig. Men igår sa jag faktiskt nej för vad jag tror var första gången. Jag har sagt nej innan, men sen har han gjort mig så kåt att jag inte kunnat låta bli i alla fall, oftast på morgonen när jag vill sova men han ligger och tar på mig till jag inte kan kontrollera mig själv längre. Han vet om det allt för väl och är förvånansvärt uthållig. Ibland ligger han i ett par timmar och smeker mig över kroppen och tar på bröst och rumpa, allt medan både han och jag halvsover. Det funkar som fan och snart är vi igång.

Igår passade det dock inte så bra, höll precis på att somna när jag fick sms om att hans vänner inte ville va ute och festa mer (det är festival i stan och de har ledigt, inte jag som jobbade idag) och han undra om inte jag ville knulla lite. Jag var väl i halvvaket tillstånd och blev nästan lite besviken över mig själv när jag skickade iväg ett Nej, jag sover men imorgon då jävlar!

Kanske lite ointressant egentligen, men jag tycker det är lite häftigt hur stor makt något kan få över en när man seriöst funderar på att skippa sömnen ett par timmar till när man vet att man ska upp om 6.

Inga kommentarer: