söndag 9 augusti 2009

Vild

Jag borde verkligen sova nu, inte många timmar tills jag ska upp, men jag måste berätta.

Igår kom Ole hit efter att ha vart på jobbet och jag hade lite tråkigt innan, så när han ringde och sa att han snart var på väg frågade jag om han tyckte att jag skulle klä på mig eller fortsätta vara naken, han tyckte helt klart att kläderna kunde kvitta. Jag bestämde mig ändå att ta på mig något litet, men något jag visste att han skulle gilla och lätt få av.
Han kom in genom dörren och genast visste jag att nu jävlar skulle här bli action. Han tog tag i mig och hånglade upp mig mot väggen, hårt och passionerat. Han tog tag i min ena hand och klämde fast den, något som genast fick min fitta att reagera. När han sedan tog av mig toppen och genom det fick fast båda mina armar med en hand i ett fast grepp, då var jag såld. Han har varit lite dominant innan och det har vart kul, men den här gången var han verkligen säker på vad han gjorde och det höll på att göra mig galen.
Efter att han hållit fast mig och fingrat på mig en stund slet jag mig loss, tryckte upp honom mot väggen och drog ner byxorna på honom, satte mig på huk och sög med långa, hårda drag. Precis som jag vet att han älskar det. Jag märkte att även han blev helt vild och snart drog han upp mig och ledde mig, fasthållen, in i sovrummet. Där plockade han fram handbojorna, satte fast mig och plockade upp favoritleksaken och satte igång den på mig. Efter det ställde han sig över mig en stund så att jag fick suga av honom vilket jag också älskar att göra.
Snart klarade jag nästan inte mer utan bönade och bad att han skulle knulla mig och inte långt därefter löd han och trängde in i mig. Efter det minns jag nästan inte vad som hände. Jag minns att jag hade det helt fantastiskt och att jag nästan skrek rakt ut flera gånger. Det gjorde även han när han kom, jag har aldrig hört så njutningsfulla vrål förut och det var helt underbart att se och höra medan han sprutade djupt inom mig med mina då lösa händer i ett fast grepp runt hans strupe.
Allt detta utan att han ens fick av sig skorna.

Det var första gången han verkligen gick in för den dominanta rollen och han verkade faktiskt gilla det riktigt mycket. Han märkte nog hur mycket jag tyckte om det också, så det kan ju ha hjälpt lite. Jag tackade honom genom att ge honom en vild omgång till igår som var på samma nivå som den första och sedan i morse genom att kåta upp honom till bristningsgränsen och sen knulla honom hårt och få honom att spruta ut över min mage och mina bröst.

Han blir bara mer och mer lätt att tycka om.

2 kommentarer:

Br. sa...

Fy fan så underbart det lät! Waah!

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra