lördag 29 augusti 2009

Länka

Ok, det måste sluta nu. Jag har fått en hel del mail och kommentarer från många olika människor om många olika bloggar som vill bli länkade av tusen och en anledning.
Glöm det.
Det här är ingen reklamblogg och det är ingen blogg jag driver för att jag vill att så många random människor som möjligt ska titta förbi. Jag skriver för att jag gillar att skriva och uppskattar när läsare som tycker att jag skriver bra vill kommentera eller tillföra något till det.
Jag tänker under inga omständigheter länka till folk bara för att de ber mig eller bara för att de har länkat till mig. Jag är inte intresserad av att göra folk sådana tjänster utan klickar mig in och följer de bloggar jag själv är intresserad av och vill läsa.
Det är heller inte menat som en diss till alla de miljoner bloggar jag inte har på min bloggroll, ni kanske bara inte har något för mig.

Ledsen att vara en bitch, men jag vill inte ha fler sånna förfrågningar. Capishe?

Inga kommentarer: