tisdag 4 augusti 2009

Sex är kul

Jag kan inte minnas att jag någonsin haft så här mycket sex innan. Jag tror nästan inte ens att jag hade det med min första riktiga pojkvän, han som tog min oskuld. Jag älskar verkligen sex! Det är världens bästa fritidsaktivitet och jag verkar nästan inte kunna få nog. Visst blir man lite öm i fittan och får träningsvärk på ett ställe eller två, men det är så jävla kul och jag mår så bra av det. De som säger att sex innan äktenskap är av ondo måste ju skämta... Eller för den delen utom kärleksförhållande, det tycker jag inte heller stämmer.

Pratade med Emma (sambon) om regler och tofflar idag. Det var lite kul att hon tog upp det för igår kväll, efter andra omgången sex, sa Ole "jag tror verkligen jag kommer att ha svårt för sex med regler efter dig." och det var så himla fint sagt! Vad Emma och jag kom fram till var i alla fall att vi inte har någon förståelse alls för partners som inte får...

...visa upp sin vackra kropp för andra människor i snygga kläder

...onanera
...titta på porr
...tänka på någon annan när de onanerar
...flörta
...ha fysisk kontakt av något slag med andra människor
...visa att han/hon dyrkar din kropp utan att bli avslagen
...ha något annat normaltillstånd än med sin partner - som om att man måste umgås för att man inte har något annat för sig
...ta en andningspaus

Egentligen är det säkert en hel del mer, men det är vad jag kommer på just nu. Kanske jag fyller på den senare.

Tar gärna era åsikter på det här också. Shoot.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sex är hälsa ! Hälsa ofta ! ;o)

Paret 21_26 sa...

Är det okej att killen onanerar i samma rum, eller ska han sköta det snyggt i ett annat rum? Och i såfall vart? I sängen/framför datorn eller på toaletten? Vad tycker du Christine?

Jonas sa...

Du verkar ha ett underbart sexliv nu...mm
Helt klart inspirerande att läsa.
Hoppas på mer bilder av dig snygging...grrr

http://www.jonasfotar.blogspot.com/