tisdag 11 augusti 2009

Singel-celibat

Kan man kalla det för singel-celibat om man menar att man inte ska onanera när man är ensam?

Det är i alla fall vad det betyder. Jag ska försöka hålla mig från att onanera själv ett tag framöver och se om jag inte kan få till ett sånt där fantastiskt krampade klimax till med Ole. Funkar det kan det hända att det får bli en mer permanent lösning, för jag måste säga att i alla fall just nu tycker jag orgasmer tillsammans med honom är tusen gånger roligare än orgasmer själv. Det har jag fått så många gånger nu, jag vill veta hur många jag kan få med honom.

Det dumma är ju bara att jag är så kåt av mig. Jag vill ha sex mest hela tiden och när jag inte har det ligger ofta gamla "onådda" orgasmer på lur och bönar o ber om att få bli upplevda. Men vi får väl se, jag kanske klarar det ändå. Senast jag onanerade var i söndags, det betyder att detta är dag 2 utan onani.

Önska mig lycka till!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Såna här saker är alltid intressanta. Det fyller inget egentligt syfte annat än att se vad man själv klarar av, vad man behöver, vad man inte behöver. Hur mycket man kan hålla tillbaka sig.

Det är lika mycket att utforska sin sexlust som att ha sex. Jag tror det är bra att man gör sånt här. Man lär sig mer om sig själv då.

6insthlm sa...

Lycka till Christine...

Jag vet att mår jag bra fysiskt och psykiskt så är det terror mot mig själv att inte onanera eller ha sex.... måste få det om inte annat för att må bra...

Ska bli kul att höra fortsättningen med Ole och d krampaktiga orgasmerna *L*

Sexi sa...

Föjt din blogg ett bra tag! Gillar den skarpt! *ler* Keep up the good work! ;)

Lina :) sa...

Stort lycka till! Jag hoppas verkligen att du lyckas. Istället för att använda vibrator eller dylikt så kan du ju ringa Ole varje gång det krisar ;)

Anonym sa...

Jag tycker det intressanta med onani vs sex (med partner)är att de två fyller väldgt olika funktion för mig. När jag onanerar kan jag få flera orgamser på raken och ändå inte bli så våt att det är skönt att stoppa in en dildo sen. Men när jag är med någon behöver jag ingen klitorisstimulans alls för att bli tillräckligt våt för att vilja köra.

Ibland känner jag också att onani knappt är något sexuellt för min del. Jag kan onanera en eftermiddag när jag är trött och vill bli piggare, när jag är stressad och behöver koppla av eller såklart när jag är riktigt kåt :) Hur som helst, för mig påverkar inte det ena det andra, förutom möjligen om jag onanerat samma dag, då kan jag nog vara lite mindre sugen på sex men kommer jag väl i situationen så är jag lika på som vanligt ändå...