lördag 29 augusti 2009

What what? In de butt...

Jo då, precis som jag sa så såg jag till att få provat på analsex med Ole. Det var i torsdags, vi hade sovit tillsammans på natten och innan vi gick till jobbet på morgonen retades jag riktigt ordentligt genom att gränsla honom och låta hans kuk komma in och ut några gånger innan jag gick av och klädde på mig. Detta gjorde att han var kåt hela dagen och gick och tänkte på hämnden han skulle ge mig på kvällen. Eftersom Emma var borta visste vi att vi kunde göra precis vad vi ville...

Han hade redan skickat flera sms där det stod att jag skulle få vad jag förtjänade på kvällen och det gjorde mig riktigt förväntansfull och spänd. När vi sen till slut tog oss hem och var ensamma var det inget snack om saken, idag ville han vara dominant. Han tog hårt tag om mig och hånglade upp mig i hallen och min kropp var inte sen att reagera. Vi hade ändå bestämt att vi skulle äta innan, så vi lugnade oss och började fixa med det. Jag skulle också få bäddat min säng och medan jag gjorde det kände jag mig lite busig. Jag tog av mig alla kläder, bytte ut mina vanliga trosor mot de röda stringen i spets och precis medan jag stod på alla fyra och sträckte ut lakanet kom Ole in i rummet. Hans blick blev överraskad och galen på samma gång och han nästan kastade sig över mig. Han sa själv att han inte förstod hur jag kunde tända honom så mycket, men det var inte längre några tankar på att göra något annat än att knulla längre.

Han slängde ner mig på sängen, tog tag i mina händer och höll fast dem medan han först slickade mina bröst tills jag vred mig och sedan gick ner och slickade min fitta. Allt medan jag satt fast. Det var jävligt skönt och jag blev bara kåtare och kåtare. Han tittade upp med något lurigt i blicken, vände sig om och plockade fram handbojorna. Fast jag stretade emot en del eftersom jag hellre ville ta på honom, lyckades han övermanövrera mig och sätta fast mina händer i sänggaveln. Han ställde sig över mig så att jag fick suga honom samtidigt som han satte en vibrator mot min klitoris och det funkade så jävla bra. Vid det här laget hade vi båda lyckats bli riktigt dumkåta och det var dags att göra något åt det.

Han stötte in i mig och det kändes helt underbart. Han var verkligen hård idag och det kändes tydligt hur mycket han ville ha mig. Han tog mig riktigt hårt och jag fick mig ett och annat slag på ändan också. Snart orkade jag inte längre, så jag kopplade loss mina händer och tog tag och hjälpte till. Efter en stund bestämde jag mig, hejdade honom och frågade om han inte ville ta mig bakifrån - på riktigt. Han såg överraskad och lite nervös ut när vi plockade fram först en leksak att värma upp med, sedan kondom och glidmedel åt honom. Det tog lite jobb innan jag var uppvärmd nog att ta emot honom, men när jag till slut gjorde det var det så jävla värt det. Han tog mig i en missionärenvariant med mina ben över hans axlar. Han kändes otroligt bra där bak och att för första gången på riktigt bli knullad i baken kändes häftigt.

Det tog ganska lång tid för honom att komma, men jag njöt i fulla drag hela tiden. Det växlade mellan att vara bara väldigt skönt, till skönt och lite konstigt, till skönt och lite ont. Men det var spännande. Till slut hörde och kände jag hur han närmade sig och han sprutade inne i mig.

Efteråt tog det en stund innan vi slutat flämta att börja prata. Han tyckte det hade känts konstigt och väldigt annorlunda. Han ville inte döma ut det än, men tyckte ändå att fittan var hundra gånger häftigare. Han hade dock njutit väldigt mycket av att se hur jag hade det och tyckte att vi givet kunde göra det fler gånger, men definitivt inte som regel. Jag håller helt med. Det är inte något man gör varje gång man har sex, utan mer som en extra krydda när man känner sig lite extra busig.

2 kommentarer:

Marion sa...

Mmm härligt det låter!
Bra att det blev så lyckat och att ni har samma åsikter kring det.

Blev inte alls sugen nu... ;-)

leksaken och jag sa...

Nog är det mycket skönare med fittan, men det är något porrigt runt analsex även om det inte är det skönaste! :)