lördag 15 augusti 2009

Goda vanor

Efter dagens omgång sex med Ole kan jag tryggt säga att jag kan tänka mig att göra det till en vana att komma med honom. Nu har jag fan lyckats tre gånger, nu kan det inte bara vara tur längre!

Han sa till mig att göra precis vad jag ville och att han skulle göra vad jag än bad honom. Först plockade jag fram en leksak och lekte med den på mig en stund. Jag var otroligt kåt idag och hade en god aning efter nästan en vecka utan onani. Eftersom vi redan kåtat upp varandra under en ganska lång stund la jag mig snart framför honom och han fick skeda mig. Det funkade inte så bra idag så snart beordrade jag upp honom och sa till honom att knulla mig hårt. Det hade han inga problem med och eftersom jag blev så vild att jag skrek av det och sa till honom att inte sluta kom han ganska snart.

Jag bad honom då vara kvar i mig och vara alldeles stilla. Jag satte kompisen mot klittan och vibrerade lite på mig själv. Så jävla skönt... Kände att det inte skulle funka så, så jag bad honom ta fram en till leksak och lite glid. Då fick han, medan jag lekte med min leksak på klitoris, smörja in den andra och låta den glida in och ut ur min rumpa. Det vad så otroligt skönt och jag behövde det så väl att snart kom jag riktigt hårt i en fantastiskt skön orgasm. När jag sedan hade krampat och stönat färdigt tittade han på mig med lysande ögon och jag log nog minst lika helnöjt tillbaka.

Jag kan verkligen vänja mig vid det där.

Ikväll är det planerat karatefylla med ett gäng av hans kompisar, ska blir gött att hänga lite med ett grabbgäng igen. Jag saknar mina grabbgäng i Sverige och har inte riktigt lyckats skaffa mig ett eget här än, så jag infiltrerar Oles när jag får chansen. Tänk, han är bra till så mycket den där!

Förövrigt var jag på festivalen här i Oslo igår och såg Johnossy, Thåström, Hello Saferide, Lily Allen och Datarock. Jag är redan så jävla nöjd med den här helgen och jag är bara halvvägs!

2 kommentarer:

Marion sa...

Grattis!! Vad härligt det låter!

Br. sa...

Shit, detta låter underbart! Grattis! :)