lördag 2 maj 2009

Lurigt

Ja, det är lite lurigt att ha sex när man har med sig en norrman hem. Men det går!

Efter en väldigt blöt valborgskväll följde Eskil med hem till mig och eftersom Ivan sov i eget rum var vi för oss själva. Eftersom jag har lingonveckan passade vi på att fortsätta utforska analsex. Kanske inte borde göra det när vi är fulla egentligen, men det är ju då man är som busigast! Det gick bra i alla fall och var skönt som fan. Till slut komm han mig över ryggen och, tack för tipsen vänner, då gick det otroligt mycket bättre dagen efter.

Kåtast på länge blev jag dock i natt. Vi kom hem frammåt 4-tiden och hade egentligen bara tänkt sova, men efter att vi lite smått snuskpratat och Eskil blivit hård blev det svårare. Jag vet inte vad jag ska göra, så fort jag ser hans penis hård blir jag helt vild och måste ta på den, smaka på den, smeka den och ha den i mig! Det bästa var dock att han låg och verkligen egga upp mig med vad han skulle göra när vi var helt ensamma hos mig i Norge och hur kul vi skulle ha det. Han sa bland annat att vi antagligen borde införa ett "safetyword" om i fall att det börjar gå för långt. Tanken på att han vill se hur långt jag klarar att gå fick det att snurra i skallen på mig, hur kan han veta så väl hur han ska hantera mig!?! Han fortsatte med att säga att han såg fram emot att se mitt ansikte och höra mina läten och lovade att jag skulle komma att göra det av lika delar smärta som njutning.

Ni anar inte hur mycket det rann till för mig när han låg där och tog stryptag på mig och berättade hur illa han tänkte bli...

Det hela slutade med att vi inte kunde hålla oss längre, utan han ställde sig över mig och tryckte in sin kuk i min mun. Efter ett tag bytte vi och jag låg över honom och körde tills han kom i en av sina underbart fantastiskt otroliga maratonorgasmer.

Vilken man han är...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt. Man blir kåt av dina inlägg. Härligt!

M

http://sextankarnas.blogg.se/

Anonym sa...

Här finns också en tokig kuk.

Metrobloggens Ralle.