tisdag 28 april 2009

Sverigebesök

Imorgon åker jag till Sverige för att fira Valborg och demonstrera på den röda dagen!
Så om ni hänger i Göteborg i helgen kan ni säkert skymta mig nånstans i massorna, jag är den som låter och hänger med ett gäng sjukt snygga människor ;)

Kommer att träffa Eskil en hel del, men blir svårt att ha sex för en norsk kompis ska med hem och lär väl hänga mig i hasorna en del. Får se om vi lyckas, blir kul att se!

Efter att jag jobbade på lördagen kom Ole hit och vi gjorde det vi är bäst på, slappade järnet och hade sex. På söndagen satte han faktiskt fast mig med bojorna och lekte en stund, med min guidning. Han tyckte mycket om att stå gränsle över mig och låta mig suga. Tog ibland tag lite och höll fast så jag var tvungen att ta den djupt. Sen tog han fram ett stearinljus och lekte med det en stund, älskar verkligen känslan av det heta mot mitt heta, men jag måste säga att det var inte samma sak som med Eskil. Han har så mycket mer fallenhet för att vara dominant, och Ole sa i efterhand att han nog tycker bättre om att vara den som får stearinet hällt på sig.
Det ska vi nog kunna ordna...

2 kommentarer:

Anonym sa...

De två mest sexiga saker man kan tänka sig hos en person: Sexuell öppenhet, och vilja att demonstrera på första maj.

Anonym sa...

Önskar dig en bra valborg!

M

http://sextankarnas.blogg.se/