lördag 11 april 2009

Min rumpa

Nu har tävlingen gått så långt att jag känner att jag kan avslöja min rumpa utan att känna mig som en fuskis. Tror kanske inte att ni hade sympatiröstat på mig, men ville ändå inte verka som jag snodde åt mig röster.

Ni var flera som gissade rätt - så klart var det nr 9 som var min lilla bak!
Det var lite dumt, för när jag tog bilderna glömde jag först att jag skulle ha Adam&Eva skriver någonstans, så jag fick köra en omgång till, men blev nästan mer nöjd med några av bilderna från första bunten. Här kommer i alla fall några av de bilderna som inte var med i tävlingen.


Enjoy.
















Hoppas alla ni rumpentusiaster blev glada nu :)

16 kommentarer:

BjörnE sa...

Jag blev iaf glad! Hade ett halvt rätt åtminstone, trots att jag ställde de tyngre benet på bild 3...!

Sexigt med bilder utan trosor! Om jag ska välja vilken av dessa jag gillar bäst så får de bli bild nr4, sexig vinkel samt att man får en skymt av ett av dina sexiga bröst! Me like!
Ha en fortsatt trevlig påsk, så hoppas jag på fler inlägg och mer bilder ;)

/BjörnE

Sugen sa...

Hämska kvinna Ler, Njuter av dom härliga bilderna tack och puss

Anonym sa...

Vilken fin rumpa du har, den skulle man inte säga nej till;):)

Anonym sa...

Helt fantastiskt!

M

http://sextankarnas.blogg.se/

BusigaParet sa...

Skit heta bilder!!

Gillar den näst sista här bäst *mmmmm*

Glad påsk!

Kram mrs Smith

Anonym sa...

Kul, jag röstade tydligen på dig utan att veta det :)

Mr M o Selene sa...

Vackert att få se din rumpa på detta viset. Det uppskattas av oss läsare. Trevlig påsk hälsning med lite lek med äggena.

marcus sa...

Tack för bilderna , söt rumpa du har!!

Satyriasis sa...

Jag är helt klart en rumpfantast och din rumpa är riktigt härlig och fin. Men det visste du säkert redan....

Frasse sa...

Vad var det jag sa: nummer 9!
Rumpor har jag koll på!
Vacker är den dessutom!

Jesias sa...

Nu kan jag stilla mitt sinne "Nr9". Nu kan jag läsa om dina upptåg o njuta av din härliga rumpa;)

Nikee sa...

va glad jag blir att jag hittade din blogg och såg att du va ägaren till rumpan som jag röstade på på ormeniparadiset!!

Anonym sa...

hmm man vill ju kunna klicka på bilderna så man får en större bild =) gärna den andra bilden så man får lite större bild på musen ;)

Christine sa...

Tusen tack för alla kommentarer! Jag blir så glad! :)
Jag vet faktiskt inte varför man inte kan klicka på dem, brukar ju fungera. Men men, tycker ju om att hålla på spänningen också, så ni får väl titta med förstoringsglas ;)

Killen sa...

Oh my GOD!!!! Vilka snygga och sexiga rumpbilder!! Jag röstade på din rumpa i tävlingen! Den andra bilden här är ju 2 much!! Jag älskar den!!! Tack!

Jonas sa...

Grrr..supersexiga å uppkåtande bilder!!
Blev så kåt å sugen att jag va tvungen att börja tokrunka =)
Sitter så skriver messet med kalsongerna nere vid fötterna ;)
Du har ju sååå underbart sexig å läcker stjärt..synd att bilderna inte går att förstora... ;)

Puss / J

http://www.jonasfotar.blogspot.com/