fredag 10 april 2009

Uppehåll

Det verkar vara att de flesta har tagit sig en liten påsksemester från bloggskrivandet. Sitter och hoppas på uppdateringar men det kommer inga, så jag tänkte att väl jag fick dra mitt strå till stacken och skriva lite!

För ett tag sen klagade jag på Eskil att det bara är jag som blir full och skickar pinsamma fyllesms och att jag tyckte att nu var det nog på tiden att han började med det också. Så gick det några veckor utan något vidare resultat, ett och annat "Jag hade tänkt skriva till dig men somnade med mobilen i handen" kom, men det kändes inte som något vidare resultat. Tills förra helgen. Vaknar upp hos Ole, sömnvarm och grinig över att behöva gå upp till jobbet, men nöjd med kvällen och natten innan. Ser ner på mobilen, nytt meddelande från Eskil;

"Du anar inte hur tom min säng känns, och hur jävla bra jag kommer ihåg dig. Önskar bara jag kunde plocka dig ur huvudet å lägga dig bredvid mig"

Inte riktigt den typen av sms vi brukar skicka, och heller inte riktigt vad jag väntat mig när jag sa pinsamt fyllesms, men gud så fint skrivet! Blev dock lite konstigt då jag redan var med Ole, men fick svara honom lite senare.

Så i natt, runt 4-tiden kommer nästa;

"Vet du hur gärna jag hade velat att du låg bredvid mig i sängen nu, du hade fått de mig att ta det försiktigt med dig. Saknar sin underbara kropp nära min"

Vilken naturbegåvning! Han vet verkligen hur man får en flicka, även en flicka som jag som inte tycker om att få för blödiga sms, att känna sig saknad. Tur att det inte är så långt kvar tills jag får träffa honom. Nästa helg ska vi och ett gäng med kompisar dra på skidtur, ska bli hur ball som helst. Saknar honom faktiskt lite. Även om Ole fortfarande åtnjuter nyhetens behag och väl lär göra det ett tag framöver, är det Eskil jag har kännt och haft ihop det med i snart 1½ år nu, och det är honom jag känner och vet vad jag ska ge och framför allt vad jag får av.


Ha en fantastisk påsk nu allihop!

3 kommentarer:

MissLust n' Desire sa...

Skön känsla att veta att man är saknad i någons säng... ;)
Fint skrivet.

Mysig påsk på dig!

/M

Sugen sa...

mysigt

de flesta är nog med släktingar just nu så är inte speciellt mycket bloggande

M sa...

Riktigt fint skrivet. :)

Ha en toppenpåsk nu!