torsdag 16 april 2009

Påsken

Innan Ole kom hade jag fixat till mig lite fint. Lovade att jag skulle göra mig av med vinterpälsen, så jag fick skrubba av den och det kändes härligt att gnida mina nyrakade och nyinsmörjda ben mot varandra. Ni pojkar vet inte vad ni missar :)

När Ole kommit tog det inte lång tid innan vi var på varandra. Eftersom vi redan satt i soffan blev det där allt det härliga utspelade sig, så medan jag red honom och njöt med fulla drag kunde jag spana ut över solnedgången över hustaken och han sa i efterhand att jag såg osedvanligt sexig ut i det varma ljuset.
Han verkar ha kommit över den mentala spärren med att komma ganska bra, nu kom han helt enligt planerna och vi kunde nöjda och rosiga om kinderna börja med matlagningen.

Senare på kvällen blev det en omgång till och då bestämde jag mig för att infira en av hans fantasier. Efter en stunds lekande sträckte jag mig ner och plockade fram handbojorna. Ett flin spred sig över hans ansikte och i efterhand berättade han hur hela hans kropp skrek av lycka när han såg dem.
Jag spände fast honom och började leka. Sög honom en stund och gick sedan över till att rida i precis den takten som passade mig - långsamt. Älskar att känna kuken gå hela vägen från toppen ända ner till roten och tillbaka igen. Gör man det i rätt vinkel får man härlig stimulans på både klitoris och den där spännande punkten där inne. Efter en stund släppte jag loss honom och då tog det inte så lång tid innan han stönade till och kom.


Jag driver gärna med honom och tycker om att få honom att tro att jag håller på med helt sjuka och kinky grejer, men när han sa att han tyckte att jag nog kunde dra på ganska mycket mer med nasty grejer utan att det skulle skrämma honom gjorde det mig glad. Han verkar verkligen va på samma sida som jag och jag tror att vi är en väldigt bra match.
Det var därför jag dagen därpå tog det ett litet steg längre...

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp, rätt vinkel gör mycket. Härligt att läsa vad ni/du upplever.

M

http://sextankarnas.blogg.se