måndag 27 april 2009

Oskulden

Den sista kvällen i fjällen var helt underbar. Vi åt otroligt god mat, drack oss fulla, dansade och skrattade hela natten. Men det mest spännande var det som hände då alla gått och lagt sig...

Eftersom Shandi klagade över att Eskil och jag lät trots att vi var så tysta vi förmådde bar jag med mig täcke och kudde in i det stora badrummet, så att vi fick det bekvämt och mysigt där. Först var vi båda väldigt fnissiga och fortfarande rätt fulla, men snart övergick fnissandet mer och mer i stönanden. Medan han tog mig bakifrån tog han saliv på sina fingrar och masserade min bak, det fick mig att stöna och kvida så att han blev helt vild. När han sen vände om mig på rygg märkte jag snart att han hade en agenda. Nu ville han pröva bakvägen...

Vi värmde upp en stund först, utan att säga ett ord. Han smekte mig där bak medan han slickade och fingrade mig, det var otroligt skönt och vi båda var spända på det vi kände skulle komma. Efter ett tag började han låta ollonet glida fram och tillbaka över mitt rövhål och tryckte då och då till lite precis vid ingången. Detta fick mig att stöna och skälva och snart stannade han till längre, såg till att där fanns nog med glid och tryckte på lite mer. Han tog det väldigt sakta och försiktigt, och det var en otroligt konstig upplevelse för mig. Samtidigt som det gjorde ganska ont var det väldigt skönt och spännande. Vi höll på ett tag och han tänjde långsamt mer och mer. För er som minns det från bilderna har Eskil en ganska stor och grov penis, så det var kanske inte den bästa att vara nybörjare med, men han var så bra med det att det gick riktigt bra ändå.

Till slut kunde han inte hålla sig längre och kom inne i mig. Sedan låg vi en stund och bara andades, tittade på varadra och fnissade. Jag frågade hur det kändes jämfört med en fitta och han sa att med fittan känner man som att hela penisen blir kramad men i rumpan är det som att någon håller hårt längst ner och slickar en på hela penisen samtidigt. Tydligen en spännande känsla. Han sa dessutom att något av det bästa och mest upphetsande med det var mitt ansiktuttryck. Eftersom jag hade den konstiga blandningen av känslor blev tydligen mitt ansikte därefter och han tyckte det var hejdlöst sexigt.



Dåliga nyheter är ju dock att dagen efter kändes det inte lika bra. Jag tror det kan ha med att han kom i mig att göra, och dessutom var jag väldigt bakis, men jag var inte helt okay i magen dagen därpå. Ni tjejer som är mer erfarna inom området kanske har några tips att ge på hur man klarar sig bäst?

Summan blir väl i alla fall att det var väldigt spännande och ett sätt att pröva det på som var väldigt oss, helt oplanerat, spännande och härligt. Kommer nog att pröva igen, men till dess har jag i alla fall minnena därifrån att tänka på när jag leker...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir mycket lättare dagen efter om han inte kommer i en. Utan låter han komma på ryggen eller så!

Mr M o Selene sa...

Det där har jag varit med om tjejer som säger också.
Det blir en väldig fart i baken dagen efter om man sprutar i dom.

Anonym sa...

Det är en känsla som man får om det fullbordas bak.

M

http://sextankarnas.blogg.se/

Anonym sa...

Har blandade erfarenheter. Har aldrig haft analsex utan kondom (det bör man ha för killens skull så han inte drar på sig en urinvägsinfektion) och vissa av gångerna har jag blivit dålig efteråt, andra inte så det kanske inte bara har med sprutet att göra?..