lördag 18 april 2009

Fredagsbarn

Jag älskar fredagar.

Gårkvällen blev riktigt kul. Efter jobbet drog jag med Emma och hennes kollegor ut på fredagspils på en trevlig krog i Oslo. Bara Emma, jag och en massa killar, så korvfesten var ett faktum. Men det är ju också då jag trivs som bäst.

Under kvällen var det några som droppade av och andra som anslöt. En kille som kom lite senare var en riktig pudding och i mitt undermedvetna antecknade jag det. Öl efter öl slank ner och samtalen blev mer och mer intressanta, en del sexsnack blir det ju alltid och det gillar vi.
Efter ett tag märkte jag att killen, som vi kan kalla Tom, hade ögonen på mig. Han berättade att han mindes att han sett mig tidigare när jag varit med Hanna på jobbet och det var lite kul eftersom vi aldrig pratat. Skönt att höra att man är lite minnesvärd. Snart började han stöta mer och mer öppet på mig och en bit in på kvällen kom han gåendes med en drink till mig. Trevligt.

Något som han spelade en hel del på var att han var vesäntligt äldre än jag. Jag gissade på att han var 28, men det visade sig att han faktiskt var 32, alltså 12 år äldre än jag. Största skillnaden jag har fingrat på, helt klart!
Han tyckte också att det var otroligt spännande och sa gång på gång hur hett han tyckte det var att jag var så ung och hur söt jag var.

Frammåt småtimmarna drog vi hem till oss för efterfest och han följde med. Det blev en massa prat och mer dricka och snart lyckades han få mig ensam i ett rum och böjde sig ner och kysste mig. Just det, nämnde jag att jag tycker om långa killar? Han var 194 cm lång. Nice...
Lite tråkigt var det att han hade ganska taskig kyssteknik. Alltid en turn-off, men det var ju kul ändå. Speciellt när han frågade mig om jag tyckte att han var bra på att kyssas. Han gav mig en skala 1-10 och efter att jag gett honom en kall 5:a kunde han inte släppa det, utan försökte sen övertyga mig om att han var minst en 8:a. Synd för honom att jag är väldigt ärlig när jag är full...

Det blev dock inte mer än så, för han drog hem efter ett tag, men det var en väldigt kul detalj och jag kommer garaterat att träffa honom igen så det kan ju bli intressant. Han la in sitt nummer i min telefon och jag är ganska säker på att han fick tag i mitt också, så man vet aldrig.

Lång inlägg om ganska lite, men summan av kardemumman är väl att jag har det så himla bra just nu! Jag måste dock sluta skriva och börja packa. Imorgon ska jag till Hemsedal med ett gäng kompisar och vara borta till slutet av veckan, så det blir ett litet upphåll i skrivandet.
Men oroa er inte, Eskil ska med på resan så jag ska passa på att snuska lite så att jag har fina grejer att skriva om när jag är tillbaka ;)

3 kommentarer:

Sugen sa...

Ha en trevlig resa

Mr M o Selene sa...

Men du.
Nu vet ju du med att båda Slynan o Mr M vill se mer av dig. Du var ju faktiskt en av dom få som skulle få tillträde in i vårat sovrum.
Men bilder på oslofjorden är ju inte fel heller.
Vad der gäller olja menar vi ju inte den där svarta klibbiga saken utan olja av märket Shunga.

Anonym sa...

Gillar det du skriver.

M

http://sextankarnas.blogg.se/