fredag 3 april 2009

Tävla

Nu är äntligen jag med och tävlar lite också!
Det är faktiskt inte så att jag måste lägga upp något inlägg om det, men jag tycker det är kul att också passa på att göra extra reklam för en av mina bloggfavoriter; Adam&Eva

Kan tänka mig att de flesta av er läser dem, eftersom de ändå kallas Sveriges största sexbloggare, men tänkte ändå försöka kasta än lite mer ljus på dem.

Den här gången gäller tävlingen Paradisets snyggaste rumpa och jag har skickat in mitt bidrag. Sen när tävlingen sätts igång tycker jag absolut ni ska in och rösta och det skulle också va kul om ni skrev till mig och gissade på vilken som är min, för att se hur väl ni känner igen den ;)

Nu ska jag käka och snart iväg till jobbet, men ikväll ska jag försöka hinna lägga upp ett inlägg som handlar lite om sexuella böjelser. Ciao!

1 kommentar:

Sugen sa...

Ser fram emot din rumpa Ler