söndag 5 april 2009

Rumpan

Se, allihopa! Nu har Adam och Eva lagt upp bilderna på allas rumpor! :)



Får se nu om ni kan särskilja min eller inte. Tänkte också att sen efter tävlingen är klar ska jag publicera en eller annan bild av dem jag tog som inte skickades in, blev några riktigt bra faktiskt.



Och just det, jävlar vad det är kul med sex. Har hunnit med 4 omgångar under helgen med den nästan oförtröttlige Ole. Han som aldrig haft sex med en tjej mer än en gång innan tycker att det här är hur spännande som helst, och jag som tycker mycket om sex och att upptäcka nya grejer med andra tycker också att det är helt toppen!



En sak som är väldigt kul med honom är att han vill just det, testa en massa nya grejer. I mina ögon finns det inget tråkigare när det gäller sex än människor som är helt och fullt nöjda. Man ska alltid, alltid sträva efter mer, tycker jag. Det finns alltid något mer kul man kan hitta på. I fredags natt kom vi in på ämnet sexuella fantasier. Han sa en gång att det var så kul med mig för han kände att jag var så öppensinnig att han "bara kunde slänga ur sig alla sina konstiga fantasier på prov och det värsta jag kunde säga var nej". Tycker det var en väldigt bra beskrivning och höll helt med.

Så jag frågade honom om han hade tänkt på något speciellt. Först var han lite småblyg och ville väl inte säga så mycket, men erkände i alla fall att han vill testa på att ha sex med handklovar. Jag sa att jag hade ett par, det hade han också. Undrade vilken del av det han var mest intresserad av, att sätta fast eller att sitta fast och han sa att han var nyfiken på båda. Utmärkt. Jag la till att jag tyckte att stearin var väldigt sexy, och då gick han nästan i taket så glad han blev! Det hade han verkligen drömt om men inte vågat säga än, så han tyckte det var helt perfekt att jag tog upp det.

Det låter som att vi är en väldigt bra sexuell match och jag ser verkligen fram emot att fortsätta detta förhållande. Tänk att jag nu verkar ha funnit två pojkar som ser bra ut, är bra i sängen och tycker om de samma sakerna som jag gör. Hur lycklig är inte jag! Dessutom sa Ole något magiskt idag. Jag nämnde det där med att detta måste försiggå utan seriösa känslor mellan oss, för jag har tyckt mig se lite vibbar som pekar mot att han är mer intresserad än jag önskar. Då överraskade han mig dock med att säga att han nog aldrig skulle kunna bli kär i mig. Fantastiskt! Jag är så jävla nöjd just nu...

Och ja, beklagar att säga att det där inlägget om sexuella böjelser verkar vara min vita val. Får skjuta lite till på det är jag rädd...

6 kommentarer:

Frasse sa...

Jag skulle gissa på nummer 9. :-)
Hur som helst så har du en underbar kropp som jag inte kan få nog av.
Mer sånt, tack!

Kram!

Lina sa...

är din nr.11? :)

joe2 sa...

9 eller 11

BjörnE sa...

Gissningsvis så är din rumpa nr 3 eller 9, men ska jag gissa så drar jag till med nr 3. Svårt att veta, många fina rumpor att välja på ;P

/BjörnE

Frasse sa...

Nå, vem gissade rätt? :-)

Christine sa...

Tävlingen är ju inte avsultad än, vore ju fusk att berätta :)
Ni får hålla er lite till...