fredag 24 april 2009

Slutkörd

Har tagit igen lite sömn nu och trots att det fortfarande bränner i min kropp ska jag försöka skriva lite om vad jag varit med om.

Vi var alltså ett gäng på 8 pers som åkte upp, Jag, Shandi, Eskil och 5 andra killar som tyckte väldigt mycket om att störa, springa in på ens sovrum i tid och otid och vara allmänt ivägen. Trost detta lyckades Eskil och jag ha sex inte mindre än två gången om dagen. För första gången någonsin lyckades Eskil överraska både sig själv och mig med att lyckas genomföra hela två snabbisar när vi stog i duschen och roade oss. Har aldrig hänt förr, och var lite oväntat att det skulle hända i ett hus fullt med högljudda människor, men enligt honom var det nog att jag hade visat mig vara en sån jävla cool snowboardbrud, så han kunde inte hålla sig :)

Förutom duschen blev det även en omgång varje kväll med sex efter att vi slutat festa, vilket blev mer omständigt eftersom vi var i en stuga med pappersväggar och Shandi sov ca 30 cm från oss. Dock blev det lite av en sport för oss att reta varandra utan att vi fick låta något och även om hon sa att hon hört nått nån kväll lyckades vi faktiskt riktigt bra.

Första kvällen var speciellt härlig, då vi inte träffats på över en månad och verkligen suktade efter varandra. Medan vi var ensamma en stund i rummet tog Eskil tag i mig hårt och pressade mot min strupe medan han förklarade att ikväll skulle jag inte ha något alls att säga till om, nu skulle jag vara helt och fullt i hans våld. Sen kastade han bestämt ner mig på sängen och fortsatte packa upp och där fick jag ligga en liten stund och försöka få blodet att komma tillbaka till huvudet så att jag kunde tänka rakt igen. Han vet precis hur han ska ta mig...

Vi hade det otroligt bra hela tiden, men sista natten hände något som jag verkligen vet att ni kommer tycka om. Det sparar jag dock till ett senare inlägg, någon form av cliffhanger måste jag ju ha...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att ha dig på bloggen igen. Välkommen hem med.:)

M

http://sextankarnas.blogg.se/

Anonym sa...

Var i Oslo går du ut? Bra blogg annars!