måndag 6 april 2009

Cakefarts

Eskil och hans vänner har en roande fascination att leta upp skumma sexuella böjelser och narra dem. Nu ska ni förstå, om ni inte redan vet det, att jag inte är den som dömmer. Jag tycker att det är fint att folk får leva ut sina fantasier och få njuta av det de vill, inom rimliga gränser givet vis. Men seriöst, vissa saker förstår jag mig verkligen inte på.

En sak jag tycker är lite speciell är så kallad pegging. Det går ut på att en tjej sätter på en kille i röven med strap-on.
Okay, jag kan förstå njutningen för killen om han tycker om anal stimulans, men vad får tjejen ut av det? Är det bara dominansen som gör det eller tänder hon verkligen på att se en ofta klart neonfärgad stav åka in i killens anus? Jag tycker det är konstigt.

Sen finns det water sports, eller wet, eller golden showers eller vad du än vill kalla det när folk kissar på varandra. Vad är grejen med det? Jag är helt med på att urin är naturligt och vet att det inte är farligt, men vad är njutningen? Att bli våt? Att känna sig smutsig? Att gå emot tabuer? Ja inte vet jag.

Sen kommer det bästa av det mesta, gräddan av gräddan, något av det roligaste och mest störande jag någonsin sett i mitt liv; cakefarts!
Jag skrattade så jag vred mig första gången jag såg den och har inte kunnat sluta sen dess. Många, många böjningar kan jag förstå. Jag kanske inte är enig med dem, men jag kan ana vad fascinationen ligger i. Men det här! What?! Hur fan kommer man på att man tycker om att se någon fisa på en kaka? Beats me...

Nej, som sagt är jag inte ute efter att döma någon, jag tycker det är helt okay om du tänder på det här, jag bara delar inte uppfattningen men råkar tycka att det är otroligt kul och skumt att titta på.


Ett ovanligt och kanske oväntat inlägg för mig, men ibland behöver jag också ventilera lite :)

3 kommentarer:

Me sa...

Actrotomofil = Tänder på amputerade kroppsdelar.
Agalmatofil = Tänder på utställningsdockor.
Anasteemafil = Tänder på långa eller stora människor.
Apotemnfil = Tänder på tanken att mista en kroppsdel.
Axillisme = Tänder på att ha sex i armhålan.
Bisexuell = Tänder på båda könen.
Dacryfil = Tänder på att partnern gråter.
Dendrofil = Tänder på träd & växter.
Krematistofil = Tänder på att betala för sex.
Emetofil = Tänder på att spy eller bli spydd på.
Exibitionist = Tänder på att visa upp sig.
Fetischist = Tänder på ett speciellt föremål.
Formikofil = Tänder på att ha insekter kravlande på könsorganet.
Gerontofil = Tänder på gammla människor.
Heterosexuell = Tänder på motsatta könet.
Homosexuel = Tänder på samma kön.
Koprofag = Tänder på bajs.
Maschosist = Tänder på att bli slagen och förnedrad.
Nasofil = Tänder på näsor.
Nekrofil = Tänder på döda människor.
Oculolinctus = Tänder på att slicka partnerns ögon.
Pederast = Tänder på småpojkar.
Pedofil = Tänder på små barn.
Sacofricosis = Tänder på att onanera offentligt, utan att bli upptäckt.
Sadist = Tänder på att slå och förnedra.
Siderodromofil = Tänder på att köra tåg.
Taphefil = Tänder på att bli begravd levande.
Urofil = Tänder på kiss.
Vourerist = Tänder på att smygtitta.
Zoofil = Tänder på djur

Porrtrollet sa...

Gör du bara saker i sängen som du själv tänder på? Eller kanske finns möjligheten att man kan njuta av att som tjej sätta på en kille just för att man får njuta av hur mycket han njuter av det. Been there done that nämligen. Dessutom finns det strap-ons där tjejen får ha en dildo i sig också.
Hm, låter det tillrättavisande så är det bara mitt språkbruk som failar, jag följer ju din blog för den är cool :)

Christine sa...

Bra synpunkt på det, klart man kan göra det för att killen tänder på det. Personligen hade jag nog inte velat det men som sagt tycker jag det är helt okay att andra gör det.
Skönt att få kritik på det jag skriver också, tack.
:)