fredag 15 maj 2009

Följetong

Har just avslutat ett kämpigt 9-timmarspass i butiken och vad är då bättre än att komma hem och upptäcka att den underbare Eskil har gjort det igen? Den här gången blir det dessutom bättre och bättre för varje bit.
Fick alltså fortsättningen på mailet häromdagen. Den lyder så här...

... framför allt inte så vackert som du gnäller och bitchar. Jag tog ett av värmeljusen som hade börjat bli tillräckligt varma, lät dig få ta några andetag utan att jag smekte eller slog dig, väntade på att du skulle börja undra vad som hände. Till slut släppte dina käkmuskler kudden och du försökte andas lugnare för att höra vad som hände.
Det kändes som det tog en evighet för stearinet att rinna ur värmeljushållaren, som om det blivit extra trögflytande för att jag skulle få vänta lite extra på att se din reaktion på det heta stearinet. Jag såg direkt att du fattade vad som hände, innan du ens kände värmen. Det första man känner är dropparna mot huden. Det är när man ligger och väntar på den riktiga smärtan då det gör som ondast. Ditt ansiktsuttryck var helt underbart. Jag ville inte sluta bränna din kropp.
Lagom tills ljuset var tomt på stearin var min kropp tom på tålamod. Jag tog ett hårt tag i håret på dig samtidigt som jag pressade in kuken i dig. Så jävla underbart. Så länge jag hade väntat på detta. Så skönt att vara i din varma våta fitta. Så härligt att höra dig skrika, inte ner i kudden denna gången utan ordentligt så jag kunde höra dig. Du hade inte så mycket att välja på med tanke på vilket järngrepp jag hade i ditt hår. Jag kunde verkligen göra precis vad jag ville med dig nu. Jag spottade ner mot din röv, sedan på mitt finger och började långsamt massera ditt anus. Jag slet av dig ögonbindeln, vred ditt huvud så jag kunde se dig i ögonen samtidigt som jag tvingade in fingret i ditt trånga rövhål. Strax efter det var jag tvungen att lugna mig lite, det höll på att för mycket för mig och jag var inte färdig med dig än på länge...

Vilken man det är jag fått tag i, som kan skriva sån här poesi!

Han avslutar mailet med att fråga om jag har några förslag eller önskemål på hur det hela ska utveckla sig eftersom "det här är den enda chans jag får att påverka vad som kommer att hända nästa gång han är i Oslo".
Jag har nog en tanke eller två på vad jag skulle vilja bli utsatt för men jag tänkte kolla med er om ni har några tips eller önskningar om hur det kan sluta?
Jag lovar inte att det blir så, men är helt klart öppen för förslag!

Oj, han bara fortsätter att överträffa mina förväntningar gång på gång...

Inga kommentarer: