måndag 18 maj 2009

17 mai

Vilken helg det har varit!

Min älskade Shandi var här på besök men fick underhålla sig med Emma på lördagen eftersom jag var tvungen att jobba. Efter jobbet blev det fest och vi stog på en bar full med skrikande människor medan vi såg på storbild hur norske Alexander Ryback krossade allt motstånd. Ni anar inte vilken stämning det var där inne, och senare ute på gatorna. 16 mai är redan en av årets största festdagar, men när vi även fick melodifestivalvinsten på köpet visste partyt inga gränser!

På söndagen blev det champagnefrukost och sen ut i vimlet. Så mycket människor i folkdräkter har jag aldrig sett innan. Jag önskar vi hade något att fira så att vi uppskattade vår natinaldag lika mycket, men tills vi har det tänker jag fira med norrbaggarna.

På tal om norrbaggar så var vi med Ole en hel del under firandet. Han och några andra norrmän fick lära oss hur man firade på sedvanligt vis. Han sov här mellan lördan och söndan, men det blev inget sex då och ej heller på morgonen för vi skulle iväg. Detta resulterade i att han mot slutet av gårdagen informerade mig om hur obehagligt och överväldigande kåt han hade hunnit bli. Den här pojken har en väldigt livlig fantasi och den hade han tydligen använt en hel del under det senaste dygnet, så nu var han närapå sprängfärdig.
Som tur var fick vi igår kväll chansen att ta igen lite. Jag retade honom och bara kysstes en stund och det märktes på hela honom hur desperat gärna han ville ha det. Till slut tog jag av oss båda de sista kläderna och satte mig gränsle över honom. En lättnades suck blandat med stön slapp ur honom när han gled in i mig. Efter en stunds ridande för min del och bröstknådande för hans del (jag har väl sagt många gånger nog hur galet förälskad han är i bröst?) tog han över och med mina ben runt ryggen knullade han mig tills han kom i sin längsta orgasm hittills. Härligt.

En alldeles utmärkt väl spenderad 17 mai, om ni frågar mig.


Eftersom ni har varit alldeles osedvanligt dåliga på att ge mig tips på vad jag ska föreslå till Eskil får jag väl nöja mig med bara mina förslag. Hoppas ni blir nöjda ändå.

2 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Så länge du är nöjd, är jag nöjd.:)

Michelle sa...

Det är verkligen sjukt upphetsande att veta att en kille som man ska knulla vill ha en jättejättemycket. Då är det ännu roligare att teasa honom lite på public places! ;)