söndag 24 maj 2009

Bortgjord

Ole har vart här en del och vi har haft det så trevligt. Tänkte dock nu berätta om något som var lite mindre trevligt, nämligen hur dumt det kan bli när pojkar inte helt tänker sig för innan de pratar...

Igår innan han skulle hem tog vi oss en liten svängom i sängen. Det började med att han masserade min onda rygg lite med olja och sen övergick det i mer snuskiga lekar. Jag beslutade att jag ville ha kontrollen och satte mig gränsle över honom. Efter att ha satt fast hans händer med bojorna hällde jag olja över hans redan hårda penis och började massera. Jag tycker det är så kul att verkligen gå in för det och testa olika saker för att se vad som ger bäst resultat. Jag prövade att hålla nere förhuden med ena handen och runka med den andra, jag runkade mest vid botten, jag runkade mest vid toppen, jag runkade med en hand, sen med två, jag runkade rakt, jag runkade i cirklande rörelser och en rad andra trevliga modeller.

Under tiden tappade Ole kontrollen mer och mer. Han stönade och ålade sig och gjorde ansiktsuttryck som inte kan köpas för pengar. Jag var så glad att jag hade satt fast honom och kunde bestämma helt själv vad jag ville göra med honom. Makt är en berusande känsla. Så när han lät som att han var på bristningen gräns hoppade jag upp och sänkte mig över honom. Han stönade så högt och innerligt att jag förstod att han nog inte klarade så länge till. Och mycket riktigt, det tog inte lång tid innan han kom.

Sen kom tabben. Jag ställde mig för att sträcka mig efter något att torka med, han ser på mit fitta och säger "Hihi, hänger och slänger"
Big mistake.
Han syftade alltså på att mina inre blygdläppar är lite längre än de yttre och efter en omgång sex syns det tydligare. Detta är inte något stort problem för mig, men det är en av mina mindre osäkerheter. I vilket fall som helst är detta inget man säger till någon man har sex med. Än mindre någon som just gett dig tidernas omgång. Än mindre till någon alls.

Han insåg väldigt fort vad han hade gjort och skuldkänslorna kom springande. Jag tar väldigt sällan åt mig av saker och det var första gången på väldigt, väldigt länge jag blev förolämpad av något så jag blev själv lite förvirrad. Han försökte ursäkta sig och sa att det inte var på ett dåligt sätt det var menat utan att det bara var en observation. Han sa att jag ju inte kunde lägga någon direkt vikt på det med tanke på alla andra saker han säger om min kropp och hur obegränsat sexig han tycker jag är. Jag försökte sluta känna mig föronärmad och ville inte tänka på det mer.

Nej, jag tror inte detta kommer göra några permanenta skador, jag är trots allt säker på mitt utseende. Men det kan ändå vara värt att poängtera att det är väldigt väldigt viktigt att tänka på vad man säger, fram för allt i sådana situationer. Jag tror att det var tur för honom att han sa det till mig, en annan tjej hade kanske reagerat lite starkare än jag gjorde.

Har du också fått en dåligt vald kommentar av en partner? Eller har du kanske gett en?

4 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Handlar om kemi. Sen att det upplevdes som olyckligt är din känsla. Men jag tror att är det två personer som känner varann väl så är det no big mistake.

Låter som det var en sak han sa med glimten i ögat. Men hade det varit första gången, andra gången man setts så hade jag tyckt det var klumpigt.:)

Kram!

S sa...

jodu, min kille har sagt att min fitta var mysig och bullig. har varit mkt ledsen för att jag haft lite sk. bullfitta, även fast andra inte tycker det så är jag extremt "rädd" för det. Sen har jag väl råkat säga typ lilla snoppen, prinskorven, plutten osv.. not good not good.

Elin sa...

Jag har inte fått höra några grodor men väl kläckt ur mig några själv... Som S har jag lyckats titta på kuken (som slak) och sagt "nej, men vad söt den är! så liten och söt!" inte helt lyckat kanske, men den VAR liten!;-)

Anonym sa...

"Du ser ut som hon i exorsisten när du kommer"...Hans första gång, och min sista med honom. Den sved och det sitter fortfarande i kan jag lova..En kudde över ansiktet är ju att föredra ;)