onsdag 20 maj 2009

Första gången

Jag minns första gången jag hade sex med Eskil.
Det var drygt 1½ år sen nu och det var fantastiskt. Tänk er det, ett riktigt bra första knull! Fast å andra sidan kanske jag inte hade det bästa sexet att jämföra med, så jag var nog hänförd bara av att någon blev så kåt av mig och ville ha sex med mig så gärna.

Vi var ute ett gäng kompisar som återträff för en festival vi var på och både han och jag var där. Veckan innan hade vi hånglat och sovit ihop hos en kompis, men inte haft sex. Vi hånglade och kramades i flera timmar och ändå gick vi inte längre. Det var helt enkelt ingen av oss som tog det sista steget. Den här kvällen var det tydligt att vi båda hade samma mål, så efter att ha umgåtts med vännerna en stund bestämde vi oss för att dra vidare. Vi var på väg mot en annan fest, men kom aldrig dit. Plötsligt var jag upphånglad i en mörk gränd och hans starka armar pressade runt mig medan hand händer smekte min rygg och mage. Ett ögonkast senare var vi på väg hem till honom.

Väl framme visade han mig in på sitt rum med en härligt dubbelsäng i. Jag minns inte längre så mycket detaljer, men vad jag minns tydligt är hur imponerad jag blev av hans storlek. Helt klart den längsta jag varit med och även den grövsta. Det var också första gången jag fick höra lite dirty talk. Tänka sig att jag tyckte det var lite pinsamt första gången, när jag nu älskar det så mycket och knappt kan låta bli. Detta var långt innan alla smisk, nyp, bett och stryptag, som ni säkert förstår. Ni kan nog inte ana hur mycket Eskil har hjälpt till att utveckla min sexualitet till det den är nu, jag är skyldig honom mycket för det.

Han var så stor, så engagerad, så ljudlig, pratig, vild och höll på så länge att jag var helt slutkörd både mentalt och fysiskt när vi var klara.

Ja, Eskil kommer nog alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

2 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Återigen bra text och läsvärt.

Anonym sa...

Vad bra skrivet:)
låter som en perfekt dag för er / Dennis