torsdag 14 maj 2009

Sömndruckna funderingar

Okay, innan mina ögon kollapsar totalt och jag trillar av stolen måste jag bara förtydliga en sak eller två om mitt MSN-ande. När jag skrev att ni alla gärna får lägga till mig menade jag det verkligen, jag vill gärna prata med er och få veta lite mer om vilka det är som läser om mitt allra intimaste och får veta detaljer ingen annan får.
Jag hade inte helt väntat mig att bli så nedsprungen som jag blivit, men känner med anledning av detta att jag behöver lägga fram en förhållningsregel eller två;

- Jag visar mig inte på webcam. För det första vill jag av ganska uppenbara anonymitetsskäl inte visa upp mig på cam för då försvinner liksom halva poängen med den här bloggen och för det andra är jag inget stort fan av camsex. Därför, för att göra det enkelt - fråga mig inte om cam-konversationer. Jag kommer utan undantag att säga nej.

- Jag är inte ute efter att skapa några IRL-relationer. Bloggen är något jag gör för skojs skull och det jag skriver här är en del av mig, inte hela mig. Den ger inte en helt rättvis bild av vem jag är, bara den sexuella sidan av mig och för att jag skriver bara som sex betyder det inte att jag handlar bara om sex. Det går bra att prata med mig om andra saker och inte försöka få allting till att handla om snusk. (Även om det kan va riktigt kul ibland, jag vet)

- Jag avslöjar inga andra personliga detaljer om mig själv än det ni kan läsa om på bloggen. Återigen ett anonymitetsproblem. Hela konceptet med bloggen går ut på att jag är anonym, snälla hjälp mig att inte tulla på den säkerheten. Låt mig förbli mystisk och okänd.

- Jag har inte alla svar. Det här kanske låter konstigt, men snälla kom inte med ditt livs alla bekymmer till mig. Jag vill inte prata med okända människor om deras svåra barndom eller oförmåga att se färger. Låt oss hålla pratet på en lättsam och positiv nivå så blir det hela mycket trevligare.


Nu när detta är sagt vill jag också tillägga att jag älskar att få prata med er på tu man hand! Det är så intressant att få veta lite mer om er som individer och jag har även fått en del bra tips på saker jag kan göra med bloggen. Det får gärna komma in fler också för den delen.
Jag tycker inte om att vara tråkig och jag ogillar att behöva skriva det här inlägget, men jag tror det hela blir enklare då. Hoppas några av er ändå vill ta lite tid att prata en stund med mig, för jag tycker verkligen mycket om det :)

Nu ska jag ta mig en skön stund med Eskils klon innan jag somnar. God natt vänner...

1 kommentar:

Sextankarnas sa...

Helt rätt.:)Jag stödjer dig till hundra.