torsdag 28 maj 2009

Debatt och middag

Vad kul att jag fick lite liv i er med det senaste inlägget!
Poängen med att skriva lite provocerande var dels att ventilera lite funderingar och dels att få lite reaktioner. Tack för det :)

Måste dock poängtera att ingen tjej kommenterade och skrev att hon tyckte om det. Endast killar som skrev att deras flickvänner tyckte om det och som ni säkert förstår tar jag inte helt det som fakta för att vara helt ärlig...
(Nej, jag kommer inte att tro er om ni skriver en kommentar till med er flickväns signatur så försök inte ens pojkar)
;)

Men håll ni på med vad som funkar för er så gör jag det också.


Idag kom Ole in till stan och efter en härlig promenad runt i Oslo satte vi oss på en restaurang och åt lite god mat. På den restaurangen fanns det en väldigt porrbelyst toalett med många speglar som var helt folktom så här en torsdagseftermiddag och hade jag inte haft den där olyckliga tiden i månaden hade vi garanterat gått upp där och haft lite kul. Får dock bli en annan gång bestämde vi.

Ole gjorde valet att följa med mig hem trots att han visste att det inte skulle bli sex men att jag ändå tänkte kåta upp honom till bristningsgränsen. Givetvis gjorde jag det och snart var han så kåt att jag blev helt lycklig. Fick då placera honom på soffan, sätta mig på golvet framför och ge honom en ordentlig avsugning. Han såg inte ut att misstycka och stönade fram både den ena och andra komplimangen om hur bra jag var, mycket trevligt att höra...
Efter att han kommit låg vi och pratade en stund i min säng och strax innan han skulle gå kåtade jag upp honom en gång till, tycker ju trots allt inte om att vara bara snäll! Han gjorde även mig rimligt våt så direkt när han gick ut genom dörren sprang jag in på rummet och tog mig en omgång med mina två trognaste kompisar. Härligt.

Imorgon åker jag till Sverige och på söndag ska jag träffa Eskil. Blir härligt efter så här lång tid utan honom. Dock kommer inte novellhistorien utspela sig den här helgen, utan när han kommer till Oslo nästa gång. Något som verkar vara närmare än jag vågat hoppas på...

2 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Välkommen hem till Svedala då får man säga.:)

Vet-du-vad sa...

Sex och mens går hur bra som helst att kombinera. Killen kan komma i dig utan risk för graviditet. Och vad är det värsta som kan hända? Lite blod på kuken men det skrattar man ju åt när det sker :)

här missade både du och ole en skön stund :/