tisdag 26 maj 2009

Gaggig

Dagens fundering:

Vad är egentligen grejen med gaging?

Emma och jag pratade om det för ett tag sen och härmomdagen såg jag en porrfilm som innehöll mycket av varan, har aldrig sett vidare på en innan, men den här gången fortsatte jag, i rent vetenskapligt syfte.
Det jag fick se var en tjej som satt i mitten av en ring på 4 män som turades om att ta tag i hennes huvud och köra ner kuken i halsen på henne. Detta resulterade i att hon hostade, gjorde spyljud, kippade efter andan och tårar rann ner för hennes kinder. En sexig kombo?

Nej, jag förstår verkligen inte var det sexiga ligger i det, kan inte någon förklara det för mig? Och nej, jag tycker faktiskt inte att det bara kan förklaras med den gamla vanliga dominansramsan, det här är något mer. Vill du visa dominans behöver du inte skada henne, vilket du faktiskt gör i det här fallet. Och vem tänder faktiskt på en tjej som gråter?
Nu misstänker jag att jag kommer att få svar som pratar emot det, men kan verkligen aldrig tro att en tjej kan njuta av det! Inte en chans! Möjligen gör de det för att vara snälla för att deras kille tänder på det, men jag vet inte om jag tycker att det låter så hälsosamt att försöka framkalla spyor för sin partners skull.

11 kommentarer:

Lina sa...

Jag håller med dig! Det kan fan inte vara påtändande, det är ungefär samma stuk som de som använder avföring eller spya vid sex. Det är bara äckligt och jag ser inte alls njutningen i det.

Ormen i Paradiset sa...

Nja, jämföra det med avföring eller spya var väl lite att ta i... Det som jag (Adam) uppskattar med att få ha min kuk djupt inne i Evas mun (hals) är det underbara slemmet som finns gömt där nere. Alla ni som testat vet vad jag pratar om. Kolla extra noga nästa gång ni ser en sådan film. Det lite segare slemmigare salivet som kommer fram ger ett helt underbart glid.
Sen vad som är avtändande för vissa är väldigt påtändande för andra. Det är ju det som gör oss människor så härliga. Endel tänder på små bröst, endel på att ha blöja på sig, endel på att ha sin killes kuk långt ner i halsen.... dvs det är väldigt individuellt vad man blir kåt av, och ingen gillar nog allt :)

Anonym sa...

nej inget tändande med de...

Har du försvunnit helt från msn??

Johan

Sextankarnas sa...

Sv. Tack ska du ha.:)

Angående detta så tycker jag nog att beskrivningen ovan inte är speciellt tändande, alla vi tycker olika. Tur det finns något för alla.:)

Anonym sa...

Både jag och min tjej tänder på detta så det är inga konstigheter.. jag tror det är fler med oss...

Necstacy sa...

Nää fy fan.... Men jag har kräkfobi så det e ljudet av kväljningar som inte eggar upp mig.

Så nu e jag här med.... ha de... *kram*

vermano sa...

tycker att det är galet sexigt, som allt annat går det att göra riskfritt utan att skada någon.

och ja, det är dominansramsan som gäller. :)

prinsen sa...

Är inte sexigt nånstans :/..

Mr M o Selene sa...

Tänker inte riktigt ge mig in i diskussionen. Här är det så att Slynan får kväljningar om kuken är för långt in och då respekteras det. Så kuken behöver inte gå i botten i munnen.

Dominansramsan hör inte riktigt ihop med det tycker jag.
Men för en del så gör det ju det. Men smaken är ju bekant som baken.

E sa...

jag är tjej, och jag tycker om de :P

Porrtrollet sa...

Jag är bara lite sen med att kommentera här men men...
När jag senast fick mig en riktigt hård session av en kompis innefattade det munknullande och gaging som du kallar det. Tårar och dreggel strömmande nerför mitt ansikte och det var riktigt tufft i perioder. Nu när jag tänker tillbaka på tillfället så blir jag våt och längtar som en galning. Inte för att jag kanske är överdrivet förtjust i deepthroat utan för hur det får mig att känna mig, utnyttjad och förnedrad. Två stora turn-ons i mitt sexliv. Vill också påpeka att lekkamraten är otroligt snäll men tände ändå på att se mig tårögd och utsatt. Så ja, what ever floats a persons boat gäller än :D
<--Garanterad tjej