tisdag 12 maj 2009

Vild!

Åh jävlar, nu har han gjort det igen...
Eskil förvånar mig gång på gång genom att visa prov på skrivande som får mig att flämta och min fitta att vattnas. Den här gången nästan mer än nånsin. Det var allt för länge sedan vi var helt ensamma, snart 2 månader och det är säkert en månad till nästa gång vi är det, men för något så jävla galet häftigt underbart som det här kan jag tänka mig att vänta länge. Även om det gör mig knäpp av kåthet bara av att tänka på det...

Det var tur att du hade fått iväg Emma till hennes kk denna helgen. För hennes egen skull. Jag var lite för kåt för att bry mig om något annat än dig, fastbunden och låst i den där stolen. Du hade givit med dig så enkelt, nästan för enkelt. Jag hade hoppats jag skulle få släpa dig i håret och hålla dig fast medan jag kedjade dina armar. Jag hade bara behövt rycka till lite i ditt lockiga hår just när vi kom innanför dörren. Men det är klart, du hade ju ingen aning om vad som väntade.
Jag gick runt och tittade i lägenheten, hade ju aldrig varit här förr. Jag tröttnade snabbt, var lite mer nyfiken på hur du hade det. Så jag tog med en liten kudde från soffan och gick in till dig. Du satt där så tyst och lydigt, lyssnade efter minsta ljud som kunde avslöja vad som höll på att hända. Jag såg genast när du märkte att jag kom in i rummet. Du vände huvudet åt mitt håll. Liksom tittade på mig, fast med förbundna ögon. Du kan verkligen konsten att få fram det sjukaste i mig. Ett lätt stön från dig var allt jag behövde för att tappa mitt lugn. Jag gick fram till dig, hukade mig så vi hamnade ansikte mot ansikte. Du satt med ansiktet mot ryggstödet på stolen, framåtlutad med armarna fastkedjade under stolen. Din vackra rumpa stack ut utanför stolskanten. Lagom långt för att jag skulle komma åt att leka med din fitta.
- Du sa ju att vi behövde ett stoppord, sa jag. Och jag har bestämt att det blir brandbil.
Du fnissade till men slutade snabbt när jag slog dig hårt på skinkan.
- Om det gör för ont, tillade jag samtidigt som jag satt och mös över att se smärtan i ditt ansiktsuttryck. Jag la kudden från soffan under din haka mot ryggstödet. Inte för att göra det mer bekvämt för dig utan för att jag ville se dig bita i något när jag gick lös på din jävligt fina rumpa. Jag tänkte till och tog en före-blid nu innan jag hade slagit dina skinkor röda eller fyllt dem med smält stearin.
Innan jag tog en liten husesyn i lägenheten hade jag tänt tillräckligt med stearinljus för att kunna plåga dig länge. Jag hade stoppat fingrarna i din varma fitta och lekt med den tills den blivit våt, sedan bytt ut dem mot ett vibrerande ägg innan jag lämnade dig.
Jag drog sakta ut ägget och lät det glida upp över ditt anus innan jag smiskade till din nu våta fitta. Jag fortsatte där jag hade slutat tidigare, lät ett finget glida in i din fitta, ut igen och långsamt fram mot din klitoris. När jag hade nått fram stannade jag och riktade ett hårt slag mot din ena skinka. Du stönade och bad mig sluta, vilket gjorde att jag var tvungen att slå lika hårt mot den andra skinkan. Din röv började nu bli härligt rosig. Jag tog ett tag kring dina yttre blygdläppar klämde hårt över klitoris samtidigt som jag fortsatte smiska dig. Att känna hur du ryckte till för varje slag och skakningarna mellan ryckningarna. Att se hur du bet hårt i kudden och höra dig be mig sluta när du lyckades samla tillräckligt med luft i lungorna gjorde mig så jävla kåt och sugen på att komma in i dig. Jag lyckades lugna mig lite, jag hade ju väntat så jävla länge på att se dig så här hjälplös. Inte en chans att jag tänkte låta dig komma undan enkelt.....

Jag blir så tokkåt av det här att jag vet inte vad jag ska göra. Ni får ursäkta, men nu måste jag onanera lite!

3 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Ha så skönt. Blir nog ett avslutningsonani för denna dag sen med.:)

Mr M o Selene sa...

Helt klart en story som du kan onanera till. Av förklarliga skäl så blir väl den som får en sådan till sig lite lätt kåt.

Hon sa...

Hej, kolla in vår blogg ;)